maariiasvensson

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 19 maj 2010 11:36

Vi får hoppas på det, för nu står jag först på en lägenhet i Uddevalla som ligger vid sjukhuset. Men om någon som har stått längre i kö och väntat på en lägenhet också väljer den så hoppar jag ner i köplats , mindre roligt. Men så är iallafall. Så vi får väl hoppas att jag kommer bland dom tre första iaf så man får komma på visning. Sen äre bara att skicka in lappen så fort som möjligt !

 Låg och drömde om min lägenhet igår .. Haha , hur det skulle vara möblerat och grejjer! Men man kan juh inte få allt. Men en trea ist för en tvåa skulle inte skada ! Det skiljer typ inge i pris heller, beroende på vart man vill ha den . Men men, nu ska jag platta mitt hår :)

Av maria - 19 maj 2010 10:34

Jag trodde att det var onsdag igår , jag skulle sätta mig och kolla på Anna Ankas assistent ! ! Haha, hur virrig får man vara :S

 Eric ringde och väckte mig klockan tio, lika bra det kanske annars skulle jag väl sova till tolv. Så nu ska jag väl snart hoppa in i duschen och klä på mig och fixa mig så jag kan ta det lugnt sen innan jag börjar jobba. Tycker det är så sköönt att bara chilla dom sista timmarna innan jobbet och inte behöva tänka på något utan bara vara!

 Hilma den bajsungen  kissade i sängen igår , som tur var var det innan tvättiden hade börjat. så när jag går idag får jag INTE Glömma att hänga upp täcket på badrumsdörren .. För det är faen inte roligt att behöva tvätta täcken och lakan hela tiden, och täckena mår nog inte så  superbra av det heller skulle jag tro .

 Men nu ska jag ta lite mer frukost innan det blir dusch :)

PUSS

Av maria - 18 maj 2010 19:14

Nu är snart tvätten klaar och jag sitter och pratar med Michan i telefon :) Mysiiigt ^^  

Av maria - 18 maj 2010 16:52

Eller regnar det? Piss då !

^^

Av maria - 18 maj 2010 14:33

Nu har jag lekt lite här med bloggen, blev inte sådär super bra men vem har sagt att jag är bra på dessa konstigheter ?! Haha, är tekniskt när det gäller plattänger och locktänger och sånt , men inte detta :P

 Har kommit in några lägenheter på Uddevalla hem nu idag så när Älskligen kommer hem ska vi titta på de, om det finns vkar då . Är nämligen bostaddirekt så om någon trycker på anmäl intresse så försvinner dom , och om dom inte vill ha den sen så kommer dom tillbaka. Men har iaf sparat planlösningarna om dom skulle försvinna och kommer in igen och älskling är på jobbet så kan jag juh anmäla då. Men men :)

Idag har vi iaf tvättid, så jag ska ner och tvätta om några timmar. Och vi hade strålande sol här för bara ett litet tag sen, skulle gå till Netto och handla och det var så varmt så jag trodde jag skulle dö.. Man blev juh litepaff lixom ..

Men det är sköönt för nu vet jag också att

sommaren snart är häär, Wihooo :D

Av maria - 18 maj 2010 09:39

Nej , nu gillar vi inte läget ! Det ringde en kille nyss och saa att det inte finns några lägeneheter i Uddevalla. Att om vi hittar någon så har vi en jäkla tur, men att det inte såg så ljust ut . Så jaha nu då ? Ska vi bo i en etta hela livet eller ? nej, men ni vet vad jag menar. Hade hade ett rudhus (4rOk) I Munkedal , som ligger 2 mil utanför Uddevalla  och den gick på 6067 kr i månaden . Vi har väl räknat med typ 5000, så ja, nä. Vet inte vad som händer nu . Är bara att vänta på att folk svarar på mitt mail eller ringer, dom har juh hela dagen på sig. Så håll tummarna nu är  ni snälla..

Av maria - 17 maj 2010 22:09

Nu har vi sökt och sökt och sökt lägenheter ikväll. Så nu får vi fanimej hoppas att det dyker upp något . Så nu har vi legat i som fan såå nu jävlar. GE OSS EN LÄGENHET UDDEVALLA!!!! Innan jag blir TOKIG. BOKSTAVLIGT ALLTSÅ,,

Det är jobbigt som faen, man orkar inte tillslut. När det bara går bajs och bajs och bajs och då tappar man lixom..

 Men nu har Eric somnat, så jag ska väl lägga mig brevid honom och mysa lite.

Sov gott folk! :d

Av maria - 17 maj 2010 16:51

från allt hår jag hade på benen för ca en timme sen :P

Har legat i badet och rakat och rakat och rakat :P Haha , känner mig såå fräsch :P

Men Eric har inte klagat såå :P Haha. Så har jag haft hårinpackning , smörjt benen med brunutansol och smörjt ansiktet. Har även tvättat mina gröna klackisar som ska ut på tradera. Toksnygga är dom , men tyvärr för stora. Ska snart börja rulla köttbullar :) blir potatis oh gräddsås till de :) Gott ! :D

Jag som är såå hungrig , men tänkte fixa lite innan jag börjar med maten :)  :) Hörrs sen :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards