maariiasvensson

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 26 maj 2010 11:55

idag ska vi åka och köpa tv, känns lite lustigt att inte Eric är med, det är juh han som mest vill ha en ny. Haha! :)

 Ska skjussa Malin och dom till den där hunden också , men får väl se det blir med allt . Ska lägga in en massa på tradera snart också såfort jag har lust , kommer ju ta ett tag :P


 Och jag har uppstötningar HELA tiden och det är äckligt !!! Måste till apoteket och köpa ngt mot det :S ME NOT LIKE !!!

Av maria - 25 maj 2010 19:23

Och jag är trött.. Gick juh upp tidigt imorse och donade lite och kom väl hem sen runt sex halv sju någon gång . :)

Men blev juh lite handlade också

kalender

rött läppstift

blå brillor

två linnen

tshirt till Eric

och lite på Ikea så det blev juh lite också.

Tankade för några hundra också så det kändes juh mindre bra .. :P

 Nu ska jag väl fixa med lite kläder som är lvar här i Köping och så ska jag väl äta något och bara ta´t lugnt.  Blir skönt , har hållit igång hela dagarna sen jag kom hiit så jag är juh lite småtrött måste jag säga, men imorgon ska jag sova ut så länge det bara gåår :)


Av maria - 25 maj 2010 09:18

Lön är roligt ! Om man skulle få en fet lön ! ;d Min duger, ´men de är inte så konstigt eftersom jag inte tokjobbade förra månaden! Så man får ta det man får :P


 Inatt vaknade jag av att jag fick sendrag i vaden, men jag kunde inte göra ngt, Michan låg juh brevid och ville inte skrika och väcka henne :/ Och när jag gick upp kvart i nio så hade jag frotfarande ont :S Fick jämnt såhär förut , men har inte fått det på toklänge nu , så jag har ingen aning om vad som händer :/


 Nu har jag iaf diskat och betalat lite räkningar och skiit så nu ska jag duscha sen väcka Michan så ska vi käka frulle och sen bege oss mot Västerås ! :) Men det är juh sååå dåligt väder idag , grått och molnigt . Inte roligt ^^


 Men vi får hoppas på bättre väder :)

  

Av maria - 24 maj 2010 22:15

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat. Här kommer iaf ngåra bilder från Maddes konfirmation :)

       


Igår var jag och Michaela i Eskilstuna för att fördröja tiden och kolla lite på kläder :) Köpte min älskade ballerinaklänning fast i blå :) TOKSÖT ^^

Efter det åkte vi hem till mig och chillade lite och sen åkte vi till Arboga och hämtade Mickis ^^

 Vi hade nämligen tjejkväll igår hemma hos Michan, men först så blev det första köpingskebabeb på Latifa !

 Det var jag Michan Hanna Amanda Liz Mickis Katrin :)

   

 Efter det så spelade vi spel , med andra ord ! Skitroligt spel , men jag vann aldrig en enda gång. Faen så dålig jag är . Fast man spelar juh i lag om två och det kanske var den andra som var dålig :P Haha .

Sen sov jag och Liz hos Michan. 


Idag åkte jag och pappa och Malin till Västerås för att kolla tv, och jag tror att vi hittade den rätta :) Haha ,

 Och nu är Michan här och sitter och hjälper min syster Madde med hennes läxor, och sen ska vi köka polkacholkad och spela kort :) Och imorgon så blir det Västerås och ikea och en massa skööjj med Michalela. Blir mycket med Michan nu men hon är juh så rooliiiig :D


 Men nu ska jag kila, ska försöka hinna med att skriva imorgon också , men det är inte ofta man har tid över när man väl är i Köping :D haha

 Men ha det så bra gott folk :) SEE YA


Jag saknar mig älskade pöjk en massa också, men vi kommer ses på söndag :) <3 LOVE YOU <3     

Av maria - 22 maj 2010 19:33

Madde hade konfirmationssak idag ! Va roligt. Men var juh så sjukt att typ prästen och de tror på skiiten som dom snackar om :S Men men

 Bilder kommer imorgon eller ikväll. För nu ska jag åka till Michalela :D <3


Saknar min prins <3

Av maria - 22 maj 2010 19:29

Asså, igår när jag skulle ta tåget till Köping, det var så mycket strul med tåget såå jag visste inte vart ajg skulle ta vägen. För det frösta så kom jag inte till Herrljunga som jag skulle.  Utan blixten hade slagit ner i någon ledgning så det var stopp på alla tågen i Herrljunga och runtomkring. Så vi fastnade i Vara och fick vänta på extrabussar, men då hade dom först bara beställt en buss och jag kom såklart inte med den, utan fick vänta 45 min till på att den andra bussen skulle komma.

 Var även någon fjortisbajstjej som weinade hela tiden och klagade. Det blev juh inte bättre precis.

 Sen kom vi Till Herrljunga tillslut och fick vänta på tåget där, det skulle gå 18.54, men det hann vi inte med och det tåget gick inte heller utan det blev framflyttat till

19.40 först , men vi kom inte iväg förrens runt 20.10 Så gick det bra en bit, men sen började det krångla igen då singalerna var paj så dom var tvungen att stanna vid varje . DRYGT!!!

 Så skulle ha kommit till Köping 21.31 men kom 11.30 typ  ^^

 Nooot funny :P


Av maria - 21 maj 2010 16:36

Nu sticker jag till tåget :) Ses i  Köping ! :D

 

Av maria - 21 maj 2010 15:50

Ohh så gott det vaar. Det gjorde  vi super älskling ! :D

 Om en timme går tåget, men har packat och allt är klart såå de är juh bra iaf :)

 Så nu ska jag bara mysa med min bästaste och sen ska jag sakna honom <3

 Har fått lite turer för i juli också. Och i juni kommer jag jobba 17 turer (A)  ! Så mycket jobb blir det , kanske för mycket? det får vi se :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards