maariiasvensson

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 17 maj 2010 12:09

Ja nu ni , nu ska jag gå till torpahallen coh shoppa potatis och mjölk och lite till :)

Inge mer klädshopping på ett tag , känner mig tillfredsställd på de laget . Men kanske lite bebiskläder? ;)

 Drömde inatt att vi fick tvillingar, en kille och en tjej, fast varje ultraljud hade visat att det bara var en bebis :S weirdoo!!

 Knäppt iaf, och namnen som vi gav dom också :S Helmut och Greta !

Nejnejnejnej, hemska dröm, ungarna såg ut som skogstroll också , de är väl gulligt på sitt sätt . Men nejnejnej!

Av maria - 16 maj 2010 23:05

 Slutade jobba klockan 22 och sen åkte jag hem på en gång och Älsklingen hade gjort såå fint hemma :) Är så roligt att komma hem då. Han hade flyttat lite möbler och grejjer och det blev HUR BRA SOM HELST!  :D Me love you <3


Har fått en till tur i veckan också , eftermiddag på onsdag. Och kommer få ännu mera också !

 En tjej på jobbet har typ sagt upp sig med omedelbar verkan såå de kommer bli mera jobb i sommar. Det klagar man juh inte på , men jag kommer inte ta mer jobb än vad jag pallar av ! Men pengar är juh niice annars ;)


 Men nu ska vi lägga oss och kolla på pacific del 6 :) Är juh för jääävla bra :d


Sov gott folket :)

 

Av maria - 15 maj 2010 22:53

Och jag kom hem från jobbet för en halvtimme sen ^^

Nu ligger Eric och kollar på nå fantasypangpang film och jag sitter här och äter upp resterna av chipsen! Gott, men vill ha mer ! !^^

 Hilma va cptokig när jag kom hem och en galnare katt har ni nog inte sett. Men nu ligger hon stilla för en gångs skull. Får väl se hur de blir resten av kvällen.

 Imorgon äre jobb igen, eftermiddag då också, sen ledig i några dagar !

Så på måndag är det planerad slöödaag då jag inte ska göra ngt annat än att kolla på film !!

 Men snart är denna filmen slut och då kan jag välja :) Sov gott folk :d

Av maria - 15 maj 2010 12:19

Började 22, jobbade till 04.00 började igen 06 och slutade 07.30 Så när jag kom hem var jag trött. Blev att sova två timmar , men har sovit mer nu när jag kommit hem, jag ska juh jobba eftermiddag också. Så börjar jobba 15 igen.  Så nu tänkte jag lägga mig å chilla lite innan jag börjar fixa mig och göra maat. Känner mig lite seg .

Och ikväll blir det jobb till 22. Men då kan jag sova ut imorgon iaf, och vem gillar inte de ;d

 Hoppas ni andra kommer ha en trevlig helg. Om inte annat så ses vi om en vecka ;)

Av maria - 14 maj 2010 19:13

Såg ni bella&tyra show igår ? Kissie är rolig hon :P

Nu sitter jag iaf och väntar på att jag ska börja jobba! Ska väl äta lite potatismos och lite grönsaker sen :D gott ^^

 Håller på å tvättar lakan och bäddmadrass nu också , tack katt !!

Men de blir nog super ;d Eric får ta hand om de sen när jag sticker. Han å Jonas ska spela lite sen när jag är på jobbet, får se om dom fortfarande spelar när jag kommer hem ^^

Av maria - 14 maj 2010 12:38

Ojojoj jag vaknade klockan tolv, eller om inte älskligen hade väckt mig hade jag nog sovit längre. Jag brukar itne vara så trött, jag undrar vad de är med den här dagen, eller så är det för att jag vet att jag ska jobba natt idag !

 Hilma kissade i sängen imorse igen, så hon blev instängd på toaletten i några timmar, men hade jättesvårt att somna om när jag hörde hur hon jamade. Tyckte så synd om henne. Jag ska nog inte ha djur med mitt samvete! :S

Och idag är det fredag och jag vill mysamysamysa!

Eric är såå söt. Eric är bäst. Eric är min. <3

Av maria - 13 maj 2010 18:12

Denna bild är då i vecka 19, blev lite snett men de var då iaf.   Och dessa är nu i vecka 21+0

    Så den lilla krabaten börjar allt bli större och jag med för den delen :) Men de är mysigt :)

I love my life <3


Och sen har vi katten Hilma också, toksöööt !

    Söt, javisst. Men knäpp, envis och matvrak också! Och en kissochbajsmaja!

Av maria - 13 maj 2010 18:03

 Kom nästan nyss hem från Torp i Uddevalla. Skulle inte handla något , men trodde jag på det själv ?

 Fick ett par toksnygga skor av min far, men han kommer väl inte gilla att han betalade dom när han får se dom. Eller kanske, mamma, glöm inte att visa honom bilden här sen ;d

  Inte kunde man motstå dessa skönheter heller ? 350 kr på bianco. Halva priset :)

Vi var även inne på bikbok och ni som känner mig så kommer ni förstå denna vackra ballerinaklänning, och den kostade endast 49 kr. Höll på att trilla baklänges när jag såg priset. Skulle ha köpt en marinblå också, men har man inte pengar så har man inte. Färgen på den jag köpte är mintgrön, så tänk lite grönare än på bilden :)

 

Sen köpte jag även en minispegel som jag kan ha i min vackra väska, och ett läppglans på HM. Spegel 15 kr och läppglas 10 kr

 

 Eric köpte lite bebiskläder också :) Jättegulliga, och jag tror nog att Eric tror att det blir en kille ? :P Men de får vi juh reda på om en månad :)    

49.90 kr /st på HM, dom har juh en massa söta kläder . Där kommer det bli mycket shopping seen :)

Så våran dag har varit kano, har varit på topp hela dagen, tills man kom hem och Hilma började klättra som  en vilde på en ! Drygt, !!

 Och nu har Eric både diskat och håller på å laga mat. I´m in heaven!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards