maariiasvensson

Alla inlägg under maj 2010

Av maria - 10 maj 2010 11:16

Dålig uppdatering i helgen ,men ibland så blire så. Man har annat för sig ;d

 Men helgen har varit trevlig, Har åkt lite bil och varit på 25års fest och igår var vi en sväng till Erics mamma och åt grillat, hon hade redan grillat när vi kom, ivriga människa :P Haha, Sen åkte vi hem och kolladepå coldcase sen bkev det sängen.

Och tro på faen att kattskiten kissade i sängen igår på kvällen när vi skulle sova, så inatt blev det att sova med filt. Jag tyckte det var rätt skönt men man vill juh sova med täcke?!

Vettefaen vad de är för fel på katten alltså. Och idag ska jag jobba eftermiddag och Eric ska jobba över så vi får väl se vad hon har ställt till med när vi kommer hem sen!

 Men just nu så leker hon i en icapåse så vi kan väl håla tummarna för de att hon kommer tycka den är lika rolig hela dagen ;d


 Men jag ska gå ner nu klockan tolv och kolla om de finns ngn tvätttid i groven så ska jag slänga in täcket, så kanske de hinner torka tills ikväll.

 Kan man ens tvätta täcken  ?


 Men men , nu ska jag äta lite mer frukost sen så ska jag diska .. Roligt som det är .

 Och kan även säga att det inte ser så ljust ut med lägeneheten  , jag orkar faen inte hålla på å leta längre, jag menar vi har letat i månader . och de finns inget, och dom bra som finns går det åt helvete med!!! AHHHH !! 

Av maria - 8 maj 2010 17:50

 Nu sitter vi hemma efter att ha varit på skejtsaken :D Tycker sånt är så jäävla roligt !

 Håller på med maten nu , potatisgratäng (hemmagjord), kött och sallad.

Erics bror Emil är häär också så vi ska väl äta, sen senare ska vi åka lite bil :)


 Hilma va borta när jag kom hem också , så vi trodde att vi hade tappat bort henne, men de hade vi inte. Tack gude guud ! :p




Seee ya :D <3

Av maria - 8 maj 2010 10:53

 Igår jobbade jag till tio cirka. Så blev åtta timmar .. SKöönt det .

 Mamma ringde och berättade att mormor blivit inlagd på sjukhus, hon skulle ringa när hon visste mer men de har hon inte gjort än, så jag hoppas att dom hör av sig såfort dom vet något !


 Haha jag vaknade flera gånger imorse och en av gångerna så låg Hilma och slickade på Erics bröstvårtor !! Haha, såå sjukt roligt ^^

 Och Eric verkade gilla det också .. ;d


 Nu ska jag fixa mig sen ska vi åka till Överby , och sen är det nå skejtgrej på arenan idag, så vi ska väl dit också .. De ska bli asroligt.

 Är bilträff ikväll , så vi får väl se om vi drar dit eller om vi är hemma.  Är rätt pigg idag faktiskt :d Känns sköönt ..

 Ne nu ska jag locka håret :)

 

Av maria - 7 maj 2010 12:40

Idag så blir det att jobba efetrmiddag, börjar 14 sen får vi se hur länge jag jobbar , antingen till 21 eller 22. Beror väl på . Men känns som att när man ändå är på jobbet kan man lika gärna jobba till 22 . Blir juh ändå pengar..

 Och jag har rivmärke på hakan. TACK HILMA!!

 Igår när älsklingen kom hem hade han med sig pizza, så nu ska jag sätta mig och äta resterna så har jag ätit lunch :) Ska väl sminka mig sen också sen kila ner till posten en snabbis innan jag sticker till jobbet.

 Ska boka tågbiljett hem till Köping också . Ska göra det så fort jag har ätit. Men jag tänkte boka på lördag morgon ist. 

  Men nu ska jag äta :D

Av maria - 6 maj 2010 17:16

Eric sa ja till lägeneheten så nu äre bara att hoppas att vi får den. Vi kan juh inte bo i en etta hela livet ;d

 Jag hoppas hoppas hoppas. och ni får gärna också hoppas :D


 Nu har jag diskat och städat och dammsuigt :D

Har ätit några våfflor också :) Så nu ska jag faktiskt spela lite.. Va ett tag sen sist ;d


Och sen ska jag pussas !!

Av maria - 6 maj 2010 10:18

Tänk vad tiden går fort, har gått halva tiden nästan :)

Har tyvärr inge batteri till kameran så blir ingen bild.

Har fått en förfrågan att lägga ut bild på katten också , men de kommer de med :)

<3

Av maria - 6 maj 2010 09:52

Ingenting, absolut ingenting. Eller joo städa ska jag göra, men jag kommer inte gå utanför dörren!

Vi var och kollade på lägenhet igår och jag gillar skarpt. En trea på 75, ca 4600 i månaden. -och den va fiin och fräsch, men kan inte begära mera, men den ligger på Tureborg i Uddevalla och de gillar inte Eric så mycket, men dom som bodde där nu sa att de va rätt lugnt område.

 Så jag är för sen får vi se vad Eric är . Är han som ska skicka in lappen imorgon såå ^^


 Hon sov över huvudet på mig på kudden efter att Eric åkte till jobbet !

Eric var även hos tandläkaren igår, och dom fick laga två hål provisoriskt för att dom inte skulle hinna, och dom lagningarna skulle hållai ca en månad. Och bara de gick på 900 ! Tandläkarn är så fucking dyrt !!!

Av maria - 5 maj 2010 14:43

Kom hem från jobbet för en kvart sen .. Ronja gjorde mig sällskap i telen :)

 Dom ringde igår och fårga om jag kunde jobba ngåra timmar idag och de gick juh 4a såklart. Hade juh inte någe annat för mig så..  Så jobbade iaf 5 timmar , bättre än inget ^^

 Fick sms av Cellbes att mina skor har kommit så ska snart gå och hämta ut de paketet, så ska jag posta paket också . Skönt att få de gjort ..

 Och nu när jag kom hem så hade såklart Hilma kissat i sängen .. Tippat ^^

Och mycket,  så nu har hon kissat på båda täckena , så ska kolla om groven har några lediga tider sen så man kan få de tvättat, men de spelar väl egentligen ingen roll. Hon kommer juh kissa på dom imorgon igen säkert. 

Någon som har tips med vad jag ska göra så hon slutar ?


Har fått mail från Uddevalla hem idag också , så ska väl ringa till henne och kolla om vi kan komma och kolla lägenheten i helgen :)

 Men nu ska jag hämta mina skor :D Jippi !!  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards