maariiasvensson

Alla inlägg under juni 2010

Av maria - 12 juni 2010 17:43

Bilder på bebis kommer imorgon :D

Av maria - 12 juni 2010 17:39

Nu är bebi 24 veckor och tre dagar och idag var vi på ultraljud i gbg där vi fick reda på köön :) det är en liten FLICKA :D Mysigt mysigt mysigt <3

Nu sitter  vi hemma hos Kid och hans tjej och ska grilla. Blir tt ge oss av tidigt imorgon då jag ska jobba sen sk vi förbi ikea och grejj också :)

 Köpte juh en sängstomme på tradera men hon hittade inte skruvarna så vi ska åka till ikea imorgon och beställa hem det. Får ändå inte plats med ngn sängstomme hemma såå det gör inge att vi får vänta lite :)

 Men nu ska vi börja grilla. Ha en trevlig lördagkväll gott folk :)

Av maria - 11 juni 2010 21:27

Lite kuckelimuck så sover han som en söt liten gris :D haha

 Själv har jag nyss diskat och grejjat lite , vi ska juh åka rätt tidigt imorgon så skönt att slippa göra det imorgon bitti.

Ultraljudet r ju 11.30 så vi måste åka i tid. Gpsen är lite knas också såå det kan nog ta sin lilla tid.

 Nu sitter jag och äter lite  chips och ska snart lägga mig brevid älsklingen som nog inte kommer  vakna nå mer idag så lika bra att jag också lägger mig :P


 Men imorgon ska vi vara kvaer hos Kid och hans tjej så blir nog inge blogg imorgon, och på söndag jobbar jag eftermiddag. Men när jag kommer hem så kanske de blir ngt litet inlägg :)

 Ha en trevlig helg alla :D

Av maria - 11 juni 2010 15:06

sjukt trött , och uttråkad och vill att älsk ska komma hem snart. Undrar vad som tar sån tiiid !"

Av maria - 11 juni 2010 11:49

Slutade jag, sen  vare bara raka vägen hem. Men kunde inte sova på en gång så jag var vaken ett tag. Sov väl ngn timme nu innan pappa ringde och väckte mig . Hade glömt att sätta mobilen på ljudlöst så får väl skylla mig själv.

 Just  nu är Hilma galen och hon har velat haft uppmärksamhet hela morgonen och väl när jag somnat så skulle hon komma och slicka på mig i hela ansiktet och bröstet.


 min barnmorska tror att jag kan vara allergisk mot denna söta varelse, men vi får hoppas att hon har fel ..

 

Av maria - 11 juni 2010 05:39

Slutade jobbet 02 och ska snart kila dit igen, börjar 06igen ! Sen får vi väl se hur länge dom vill att jag ska jobba, men är juh skolavslutning idag så kan juh behövas längre än vanligt. Gick upp 05,15 för tänkte att jag skulle behöva äta frukost . Mysigt att älsklingen gick upp samtidigt :)

Och vet ni vad vi ska göra sen när Eric kommer hem ? ;P INGENTING ! Vi ska bara mysa och ta´t lugnt och imorgon är det bebisdaaag :) Får veta vad det är för kööön :)

Spännande :D Ne nu sticker jag till jobbet , tjilevippen

Av maria - 10 juni 2010 20:34

Var helt okej :) Nu ska vi bara prata med hyresvärden och grejjer och hoppas att allt går som det ska :) Men känns såå sköönt :) Är lite att fixa men det blir roligt det också ^^ Huvudsaken är väl att ha en lägenhet och ett eget sovrum som inte går tillsammans med vardagsrummet :)

 Men jag är nöjd, Eric är nöjd och vi har redan börjat prata om hur vi vill fixa :) Känns suveränt, känns som att herren där uppe inte hatar oss trots allt ^^

 Kan faktiskt se detdär som mitt hem ! Vårat hem! Med bebis <3


 Idag är jag i vecka 25+0 och nu börjar tiden gå sjukt fort. Är juh bara 15 veckor kvar !!! Helt otroligt ^^


 Ska bli såå roligt  att flytta och fixa till. Är bara ekonomin som känns sisådär nu, men det kommer nog kännas bättre såsmåningom :) Har juh iallafall ett jobb.

 Men ska vila lite nu innan jag sticker till jobbet. Eric är hos sin far och firar honom, men eftersom jag skulle jobba så ... Är sköönt att ta det lugnt innan jobbet :)

Av maria - 10 juni 2010 13:38

vad jag har TRÅKIGT !! Är inge roligt väder ute heller, så är inge sugen på att gå ut,  och vart jag än går så blir jag kissnödig, och det lockar inte det heller ..

 Väntar på att tiden ska gå så vi kan åka och kolla på lägenheten och sen ska jag åka hem direkt och byta om och chilla och äta lite innan jag börjar jobba .

Har rensat lite mer kläder som jag sak skicka ner till Erikshjälpen sen, kan dom göra lite nytta hos ngn annan ist, blev två par skor också . Man kanske ska gå igenom lite småsaker också så de förvsinner de med . Men orkar inte det just nu , känner mig bara seeg och laat.

 Men har iallafall duschat och klätt på mig , fast det tog några timmar de med :P


 Sitter även och kollar pryttlar på tradera, där kan man sitta i evigheter när man har tråkigt  Precis som jag har, idag! Booriiingdaaay, goo away !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards