maariiasvensson

Alla inlägg under juni 2010

Av maria - 9 juni 2010 21:36

Nu är det myspystime :D



 

Av maria - 9 juni 2010 17:26

Nu har jag precis kommit hem från Överby :) Va trevligt att storsa runt lite , sköönt att gå själv också ibland :)

 Nu ska jag börja med maten, och har köpt godis och dricka till kvällen sen. :) Blir nog mysigt ^^


Och snart kommer älskligen heeem :D Saknar Eric <3

Av maria - 9 juni 2010 15:00

Panpizza är fanimej gott :D

Av maria - 9 juni 2010 13:32

Har gått igenom lite bebiskläder som vi har köpt . Kan knappt vänta tills den lilla ploppar ut .. :) Och tills vi ska flytta.

 Var juh och kollade på en lägenhet igår på järvstigen i Uddevalla , men jag gillade den inte, eller joo, jag gillade delar med den, men i det stora hela såå icke.. Sovrummet var alldeles för litet för att vi skulle få plats med en barnsäng, (var en tvåa vi kollade på)

Men Eric gillade den. Det var ju inte helt fel på den, men den kändes så liten bara.


 Men imorgon ska vi kolla på en trea på göteborgsvägen, som Erics jobbarkompis bror har och han ska flytta. Egentligen behöver man juh inte kolla på den , för just nu så tar vi det vi får. Va bra pris på den också.


Idag ska jag städa lite och sen tänkte jag åka till Överby för att fördriva tiden. Ska kolla lite i kokböckerna också vad man ska laga, men blir nog kycklingfilé á la Maria :)

 Ska försöka hitta kamerasladden också så jag kan slänga in lite bilder :) Måste juh hålla er på topp också :P   Och snart fyller denna pingla år. Eller snart och snart, om mindre än en månad iallafall. Då blir Michalela 20 år!!!!!! :D

Av maria - 8 juni 2010 13:20

Nu börjar vikten kila iväg. :P Men Bm sa att allt var så fint som det kunde vara, blodtrycket, blodvärdet mm :) Så det är juh prima :D

 Fick kila iväg till apoteket och köpa kortisonkräm för magen då den kliar lite. Och det är inte farligt att visa magen under sommaren. Vem är de som har försökt printa in de i huvet på mig. Bara man smöjer in sig med solkräm så äre lugna puckar :)

Idag ska vi kolla på lägenhet på järvstigen i uddevalla . En tvåa men vad gör man inte.  Men jag har fortfarande svårt att släppa min drömlägenhet i Uddevalla! Trean på kilbäcksgatan , I´m in looove .

Av maria - 7 juni 2010 22:04

Fick sluta en kvart tidigare från jobbet, och hoppades att älskligen skulle vara hemma , men nee :( Ingen Eric häär inte. Bara Hilma. Var även en trafikkontroll påväg hem så fick blåsa och visa körkortet. Hade varit liteHaha jag menar, jag har snart inte druckit på typ 20 veckor . Haha :p


 Och imorgon äre besök hos barnmorskan :) Spännande ;d <3

 

Av maria - 7 juni 2010 14:35

Börjar jag jobba, ska åka förbi Netto och köpa tuggummi också . Och när jag kommer hem ska jag sooovvvaaa och pussas. Slutar väl 22 som jag brukar göra när jag börjar 15. Inge bra väder ute idag så blir väl en tjocktröja ch jacka . Skulle gärna haft ett par jeans på mig också , men får bara på mig ett par och dom passar inte riktigt som jobbarjeans, men såg något perfa på tradera som en extraknapp med snodd. Det skulle jag ha :P

 Sen får jag väl helt enkelt köpa ett par mammajeans, inge mer med det :P

 MEn nu ska jag kila.. Tjilevippen .

Av maria - 7 juni 2010 12:28

Hilma ramlade i badkaret idag när jag låg och bada.. Hon var juh inte överlycklig direkt . Haha ,

Ni sitter jag och letar lägenheter. Börjar bli så trött på det här nu. Jag vill ha den vi va och kollade på , men jag kommer få för lite pengar när jag är föräldraledig så det kommer inte gå ihop, eller det skulle funka, men mycket pengar skulle försvinna på lägenheten. Men om vi skulle ta den skulle vi iallafall hamna i rätt stad, sen kan man fortsätta därifrån . Om det inte funkar så funkar det inte. Det är juh en chansing man får ta ! Men det är ju inte bara jag som betsämmer , är juh älsklingpälskling också !

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards