maariiasvensson

Alla inlägg den 23 september 2009

Av maria - 23 september 2009 21:03

Blir sent på fredag, men funderar på att kolla om jag kan se om herman kan följa med någon kompis hem eller något sådant. Men törs inte fråga. Me man får väl "gilla" läget helt enkelt.

Fan va drygt att gå hemma och vänta på att man ska få sluta.. Suger råttpung. BAJS HELVETE!

Ne, nu blev jag på riktigt dåligt humör .. BAJS BAJS BAJS!!!

Av maria - 23 september 2009 13:32

Japp , då kom fia över när jag typ hade somnat. V tog filmen (en prins av egypten) poch gick hem till henne,

där båda somnade. Drömde sjukaste drömmen ever!!  Mer säger jag inte, :P

nu håller jag på å kokar potatis och funerar på att bädda ner mig igen och kollatv. Idag äré mysdag då man inte orkar göra ett skvatt!!

 Men men , imorgon ska vi iallfall till stan så det blir soft ;D

Ne, nu sticker jag .  Puss på er!!  

Av maria - 23 september 2009 09:52

Verkar som att det blir en lång dag på fredag, allt verkar skiita sig .. Men men , bara jag kommer dit är jag nöjd ;D

 Sitter här nu nyduschad och äter varma mackor till frulle. GOTT GOTT!!

Sen blire att kila över till Fia och kolla på Hitta Nemo, kanske tar med någon rolig film härifrån också .

Ska väl städa rummet också ..Snart...Seeen.. när jag orkar.

  

Till mat idag tänkte jag göra kyckling och stekt potatis, får inte glömma att koka potatusen nu snart iallafall. Tar juh lite tid det med , och jaa. idag är det en helt vanlig slödag.

Kände mig lite förkyld imorse, hade jätteont i halsen när jag vaknade och kunde knappt prata. Hoppas jag inte blir sjuk bara.. orkar inte, all energi försvinner juh totalt och när man är med barn MÅSTE man ha energi , annars orkar man inte .. :/

 Men tjohlahopp gummisnopp nu blire tv / Film!

PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards