maariiasvensson

Alla inlägg under september 2009

Av maria - 18 september 2009 08:10

Igår blev det stan en sväng med snyggfia.. Härja på som vanligt :)

Vi såg bl.a en gubbe md kortkorta jeansshorts som satt och slickade på sin hamburgare, en gubbe som däacka på trottoaren utanför after worken, dansade även vals på drottninggatan då en kille spelade saxofon (tror jag )

Så jaa helt enkelt trevlig kväll :) Lite trötta påvägen hem och såklart somnar fia och vaknar av sitt egna ryck :P haha

glömde kameran igår, men får ta igen det ikväll då det blir utgång :)

Nu är jag trött och ska alldeles strax gå med herman till skolan, han ska bara borsta tänderna först , sen är vi på G..

Efter det blire att fixa lite här å duscha mm sen sticka till stan och köpa mössa och vantar, är fasiken kallt på kvällarna

nu juh.. Kommer inte bli någon rolig vinter :P

See ya

Av maria - 17 september 2009 17:30

Redan ? Javisst :)

Efter maten (lövbiff och makaroner) så spelade jag och Herman lite fotboll (jag suger!)

och sedan åkte dom iväg på någon orienteringssak så nu sitter jag här helt själv och har

hela huset för mig själv.

Btw, ringde pappa idag, alltid trebligt när dom ringer. Satt och sov typ när han ringde , satt på bussen

och Fia lovade att hon INTE skulle somna på bussen och att hon kunde väcka mig..

Haha , men nee , hon somnade hon med. haha!

Är så roligt när hon vaknar för hon vaknar själv av att hon rycker till. Skrattar lika mycket varje gång!

Och checka låten!! LÖÖÖV IT!!!


http://www.youtube.com/watch?v=NuT1cp_vpFk

Av maria - 17 september 2009 14:36

Kom nyss hem igen från att ha varit med Snyggfia på nacka forum ^^

Trevligt värre, är väldigt roligt att åka rulltrappa !

Är toktrött så ska nog sova en timme nu innan jag hämtar herman från skolan!

Sen blire hem hit igen och göra maat åt hannes som ska iväg på träning..

Och jag är toktrött, som sagt. Var iallafall väldigt rent och fint nu när jag kom hem , hon håller på å städar!

 Idag blev det inköp till imorgon också.. Utgång!! Nice ;D

Men men , vi höörs !! :P PUSS

Av maria - 17 september 2009 09:49

 

Försov mig till kvart över sju imorse, måste ha stängt av larmet i sömnen!

Jag behöver helt enkelt en väckarklocka, det är en den största prioriteringen just nu.

 Inatt blev det inte mycket sömn, var vaken till halv tre, TACK! :P

Hannes började gråta imorse, för att han inte trodde att han skulle hinna i tid..

Men det gjorde han, tack & lov!

 Tog bilen med Herman till skolan, blev lite sent allting, gröten ville inte bli klar och en massa

annat bajs! Men men , båda kom i tid iallafall :P

 Sen mötte jag SnyggFia och följde med henne till dagis med "lillFia" sen nu ska vi snart

kila till systemet. Annars idag blire att vara hemma , hon som städar kommer, så hon vill

egentligen vara själv, men vad ska man göra. Idag är det en "tröttmysmariadag"

 Men nu bestämde vi oss för att åka till Nacka Forum ist för till Mölnvik så blir

väl att kila omkring där en sväng.

Ne, nu blir dt en snabbdusch! See ya .


Av maria - 16 september 2009 23:51

  


Saknar min pojk <3


Av maria - 16 september 2009 10:39

HEEJJ BLOGGEN!!!!

hahahahahaha..

Måste bara säga att jag och snyggfia har så jävvla roligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, haha!

Var på bio igår, brúno. roligare får man leta efter! haha, tack för en trevlig kväll.

Blev bl.a uppraggad på biografen. haha, aldrig varit med om.

Men jag har juh min snygging och är väldigt nöjd med det;d   Men var lite småroligt ändå måste jag säga ^^

 Idag blir stan med Fiia,  nicebajs, vi ska väl tickle tickle och ta en fika! See ya



Eric <3

Av maria - 14 september 2009 18:34

Oh yeah, toktrött!!

Orkade inte göra någonting idag, men fia fick iallafall emd mig till nacka forum, blev lite tacos å grejjer där

sen åkte vi hem igen, så har jag dammsugit, strykit håkans skjortor och plockat undan lite och sånt,

orkade inte göra något av det egentligen ,ville bara sova. Verkar som att helaf amiljen här är trött idag :P

Men på måndagar får man vara trött. Igår på tåget iallafall så hade jag Fias peruk på mig ,, toksnygg.

Vi härja på som fan ett tag, men sen tog tröttheten över!

 Vi trängdes i min säng inatt också då Fia inte hade ngn nyckel..

 blir nog en promenix ikväll också.. Ska bli sköönt, väntar bara på att ho ska bli ledig :)

Vi hööres .. PUSS

Av maria - 14 september 2009 08:57

Var trevlig och rolig och allt vad den nu kan vara!

Eric och doktorn kom juh hiit såå kunde inte bli bättre, och Testo såklart:)

Fredagen pratar vi inte om , och lördagen var på topp :)

Tack alla som deltog .. Roligaste på läänge :)


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards