maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Då var helgen slut!

Av maria - 28 september 2009 10:22

Och såhär en måndagförmiddag är jag superdupertrött.. Vill bara vara här hemma och ta´t lugnt!

Men icke sa Nicke, pojkarna  har studiedag idag och det blir att åka till golfbanan så ska dom få spela lite golf.. Men det blir nog roligt, om man hade varit på humör..

Helgen med Eric har iaf varit bra. Vi skulle ta en vit helg, men trodde vi det själva eller ? :P

Blev utgång i fredags, trevligt värre .Blev taxi hem, mindre nice , menmen..

I lördags blev det sovmorgon (iaf för mig, medans Eric gick upp runt 10) Sen åkte vi till Överby.

Skulle köpa converse , men roligt att dom fanns i min storlek.. :/Sen åkte vi hem och kollade på film och lagade mat

Potatisgratäng och kött! GOTT !! Då var man sisådär skapligt hungrig efter att bara ha ätit en korv med bröd på dagen..

 På kvällen åkte vi en sväng hem till Krus , han hade fest . Men ingen alkohol för min del ;d Sen åkte vi hem igen och jag somnade till filmen vi kollade på.. haha, sen toksomnade jag i sängen när vi la oss där.

Och igår vare bara att sätta sig i bilen och åka hem. Mindre roligt. Vill juh vara kvar där...

 Pratade med tobbetobias igår och vi kanske har en plan.. ;p Får väl se hur den vidareutvecklas.. haha

Men jag tyckte den lät väldigt väldigt bra iallafall ;D

 Ne nu har jag precis duschat och ska klä på mig, sen får vi väl se vad som händer.

Have a nice day. Pusshejs


ERIC <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards