maariiasvensson

Alla inlägg den 12 april 2010

Av maria - 12 april 2010 19:32

Min snygging har inte kommit hem än, han fixar med sommardäcken ! :) Så har inte börjat med maten än, men duktig som jag är har jag ätit lunch idag :D De är inte varje dag ;d

 Sitter och kollar tv och vet inte vad jag ska göra. Har rätt tråkigt faktiskt :)

 Och jag är fattig. Synd om mig!! Jag vill bli miljonär!

Av maria - 12 april 2010 11:30

Hallelulja, fast vi har rätt bra väder här hela tiden tyckgt er jag :)

 Och vi håller på å letar lägenhet för fullt.. Att de inte finns ngra är ju en annan femma, så jäkla drygt!

 Blir sköönt att flytta, de blir lixom vårat på ett helt annat sätt.

Tänkte på en sak igår efter att älsklingen hade somnat, tänk vad man kan ha känslor för en människa. Jag vet inte vart jag ska göra av allt !! Jag försöker så gott de går , men de är sjukt mycket mer som jag vill få fram.. Men vet inte hur jag ska göra de riktigt. Har nog aldrig varit såhär lycklig i hela mitt liv ..


 Och på torsdag ska vi på ultraljud... SPÄNNANDE :D Är såå nervös och massa annat så jag håller på å spricker .. ;d


Men nu ska jag fiixa mig sen blire upp på stan och lämna in papper till banken och sen gå till försäkringskassan! Lika bra att få de gjort. Får man njuta lite av de fiina vädret vi har också.

 Men vi har varit väldigt hurtiga i helgen, gått på långpromenad och en massa annat ;d känns sköönt . Blir nog de varje helg nu om jag får bestämma :)  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards