maariiasvensson

Alla inlägg den 8 april 2011

Av maria - 8 april 2011 16:01

Jag är så sjukt hungtig, alltså SJUKT hungrig ! Vill ha mat, orkar inte göra någon mat. Eric är hos tandläkaren så han kan inte göra någon mat. Hur gör man då ? förutom pizza ?

Har typ inge hemma heller , då vi ska åka och veckoahandla idag ! Så jaa, säg mig. Någon som vill göa mat till mig ?

Faen vad skönt de hade varit om man bara kunde göra en välling som Ellie får och sörpla i sig. Tack , men nej tack !

Av maria - 8 april 2011 11:55

Den här veckan har gått så fort, men så känner jag om alla veckorna som bara springer förbi. Men är väl för att man håller igång hela dagarna !^^


 Idag ska jag träna, vika tvätt och lite sånt där. Äta lunch och de vanliga. Sen när Eric kommer hem ska vi åka och handla mat och sen kommer Mamma, Pappa, Malin och Madde hit !  Och imorgon blir de ULLARED !! WHOOHO säger jag bara, som jag har längtat. Får se om man får med sig något hem också ;) Hehe


Träningen igår blev de inte så mycket för mig. En tjej som är med i alla min bygg var borta så blev mest att passa. Sen blev Ellie väldigt väldigt grinig också, och så fort vi satt oss i bilen påväg hem så somnade hon som en stock !


Imorse vaknade ellie 06.45 och då gick vi upp, hon fick välling, sen somnade vi båda två om i soffan, till .... kommer inte ens ihåg vad jag satt på för film :/ Haha ^^

 Men nu ska jag börja här hemma.

Justja smakade på tårtan igår . Och OOOOJJJ så god den var ! :D

Hörs senare ! ;d

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards