maariiasvensson

Alla inlägg den 11 april 2011

Av maria - 11 april 2011 17:23

  Färgat håret. Fick nå ryck förut och tänkte att jag ville ha röda färg, så jag köpte de och körde på ! :) Och här är resultatet !

Av maria - 11 april 2011 12:50

Dålig uppdatering med de har varit fullt upp!

I fredags kom mina päron hit och min två sytrar ! Eric fick sin present (fälgar till jeepen) som han har tjatat om alldeles för länge, men nu har han fått de så nu är den biten klar iallafall ;)

 Sen blev de en rätt tidig kväll då vi skulle till Ullared på lördagen.


Lördag:

Jag gick upp 04.00, inte så trevligt som de låter^^ Dåligt trött, men vi skulle åka 05 för att hinna tills dom öppna kl 7. Och de gjorde vi också , och för första gången som jag varit där var de kö ändå till parkeringen, men de var inte ofta man stod still utan de gick ju frammåt hela tiden nästan. När vi väl kom in så fixade jag med Erics kläder och sånt först, sen Ellies, sen mitt och sen saker till lägenheten. och så mycket folk de blev efter en stund, man kom inte fram. De stod vagnar ÖVERALLT. Kärringar trängdes, körde på mina hälsenor och tillslut så orkade man inte vara där nere längre.

Lite av de som jag fick med mig hem var:

- en kort jacka till mig

- leggings

- ett linne

- en baseballtröja

- två nagellack

- handväska

Till Eric

- två SKITSNYGGA skjortor

- två linnen

- en svart tröja

- nitskärp

- kallingar

- strumpor

Till Ellie:

- klänning

- pjamas

- leggings

- hoppgunga

- nappflaska'

- nappar

- gosedjur

Till hemmet:

- två cupcakes tavlor till köket

- stor ram m plats för 5 kort

- princessram till Ellie m plats för 4 kort

- sovrumsgardiner

- nattduksbordslampor

- 2 st fotoalbum

- badrumsmatta

- duschdraperi

- 3 dukar

- fruktkorg

och lite annat smått och gott.

Och hela kalaset gick på 3185kr.

 Vi kom hem runt 17 tror jag klockan var och då bar vi upp allting och mamma,pappa och Malin åkte och köpte pizza till oss allihoppa då vi inte ätit något på hela dagen ! Blev en rättså tidig kväll också.

Eric hade Ellie hela dagen då han var på släktkalas och på kvällen tog jag henne då han skulle på fest med sina brorsor !


Söndag:

 Tidig morgon . Gick upp 08.00 för att fixa mig och Ellie och hela familjen åt frukost. Packade saker och sen begav jag och Ellie oss till Vänersborg där jag skulle lämna av Ellie till Eric då jag hade uppvsningn med cheeren. Vad jag såg så gick de ganska bra ! :)

Men min rygg pajade på lördagsmorgonen där någon gång så jag ahde skitont hela dagen, både på lördagen och söndagen ! Så driekt efter uppvsningen åkte vi hem !

När vi kom hem så mådde jag så illa att jag ville kräkas, men de gjorde jag aldrig. Och idag är de ungefär samma.


Imorse sov Ellie till 08.30 och igår somnade hon runt 22. Så de var skönt at få sova ett tag. Så idag blir de lugnt, kanske någon promenix senare !

Nu har Ellie vaknat så vi hörs senare !

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards