maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

ja ni ...

Av maria - 29 april 2011 13:33

Ne, de blev ingen lägenhet, inte den iallafall. Och de är så förbaskat synd ! När Eric ringde och berättade de igår så kände jag mig så förbannat arg  ! Och ledsen.  Ville bara att han skulle säga att han skämta, men de kom aldrig, frågade honom säkert 5 gånger också om han skämta. Men icke !

 Dom hade valt mellan oss och ett annat par, och valt dom andra. Då känner man ju lite, vad hade dom som inte vi hade? Eller va de som förut när vi sökt, att om man ska välja mellan 30-35 åriga föräldrar där båda har stadigt jobb mm eller om dom ska välja 20-25 åriga föräldrar där en har stadigt jobb, joo man vet hur de slutar. De är inte lätt alltså. När vi sökte en annan lägenhet förut så trodde dom att vi skulle festa hela tiden, även fast jag kom där med min gravdimage ! Ne , blir så arg ibland. Fan, ge oss en chans !

 Nu kanske de låter som att jag har gett upp ? Men de har jag absolut inte. Vi har inte skt så mycket nu , men de är ju för att det inte finns ngåra.

Ska sätta upp oss på några intrresseanmälningar så får vi se vart de leder någonstans.


 Men nu till något roligare , fick ettHMpaket igår ! :) Massa med fint var de, men en klänning åker tillbaka , konstig modell, och sen ett armband som var sönder, vill u gärna ha ett helt !


Idag blir jag och Ellie själva hemma då Eric ska bort med jobbet, så får se om jag kanske köper en pizza ikväll och myser med min lilla stumpa, har inte riktigt planerat så mycket än. tänkte iallafall städa så de är rent och skicka tillbaka klänningen och armbandet och sen träna lite senare så man kan äta en pizza :P Haha ! ^^


 Så lär väl börja nu så jag kommer någonvart, blev nämligen ingen städning igår !


Och för er som vill veta så kommer jag komma till Köping tisdagen den 24:de maj och stanna hela veckan. Åker på kvällen där direkt efter min träning så man har hela onsdagen kvar också .  :) de va väl kul ? ^^


Hörs senare , puss

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards