maariiasvensson

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av maria - 3 februari 2011 19:36

Idag har jag tränat och jag har tränat och ätit mina shaker. Blev en riktig middag nu på kvällen, men jag hoppas att detta kommer funka ;)


 Ellie har tagit två längre sovturer idag, Och nu är hon pigg som en mört och ligger och pratar och skrattar , min lilla sötnos <3


 Eric är inte hemma än, men han kommer väl om någon timme ellerså , hoppas jag !

 Nu kolla vi på Topmodel och sen ska jag väl slå på ngn film och lägga mig skönt i soffan, fast skulle gärna vilja ha en ny måste jag säga !


 Skulle gått ut på promenad idag, men de blev så dåligt väder så får hoppas att det blir bättre imorgon :)

Av maria - 3 februari 2011 09:35

Igår åkte jag hem till Uddevalla igen. Tog nästan exakt 3h och 30min.  Då blev de att hämta ut lite paket och hem och packa upp. Skönt att ha det gjort känner jag idag.

  Efter kom grannen upp och jag hjälpte henne med att ta ur löshåret och gud vilket pillerjobb. Skönt att man hade en sprättare iallafsll :)

 Runt 19.30 kom äntigen min älskling hem, massa pussar och kramar :) Sen kkollade vi på filmen "Just Wright" och den var helt okej :) Sen blev det sängen och en masssa prat !


 Idag vaknade Ellie 08.30 och då blev de välling till henne och en shake till mig och jag kollade klart på "The Tourist" Trodde de skulle vara mera action i  den, inte alls som jag föreställt mig, men den var helt okej den också. Så nu har Ellie somnat om och jag ska väl gå upp snart och träna tänkte jag :)


 Hör av mig senare :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards