maariiasvensson

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av maria - 8 februari 2011 20:33

 Nu har jag lirat lite CS mot systeryster , och nu ska vi bädda ner oss i sängen, ska duscha först, men sen så blir de sängen ! :) Sjukt skönt. Kanske blir nå mer inlägg , vem vet. Godnatt på er så länge iallafall :)

Av maria - 8 februari 2011 18:22

Ojojoj skickade in en intresseanmälan för seniormixlaget i Vänersborg nu i eftermiddags. Och dom ringde upp mig nyss typ, och jag är så välkommen så ! Ska dit på torsdag och titta på och se deras tvälingsprogram och hur deras träningar ser ut ! Ska bli riktigt roligt ! Är sååå pepp ! Fast de är ju tvälingsdags nu så kan ju inte bara hoppa in i laget direkt, men de ska bli så roligt ! TOTALT ROLIGT ! ALLDELES FÖR ROLIGT ! 

 Men hon sa att om jag ville med på DM så fick jag åka med dom i bussen om jag var intresserad och vara med dom där borta ! Skulle vara riktigt roligt, men vi får se hur allt blir :)

 Men nu ska jag gå omkring och fortsätta vara glad ! :)

 Hoppas ni också är glada. PUSS

Av maria - 8 februari 2011 17:37

upp på crosstrainern ! :)

Av maria - 8 februari 2011 16:02

Nu har Ellie fått smaka på lite potatis och morot.

  potatis var gott

  morot var inte gott ;p

Av maria - 8 februari 2011 12:03

Idag vaknade jag före Ellie , helt otroligt ! Ellie vaknade runt halv nio så då fick hon frukost, blev lite morgonmys sen klädde vi på oss och gick mot BVC som vi skulle vara på klockan 10. Ellie låg vaken i vagnen en bra stund innan och somnade! Var rädd att hon skulle vara jättegrinig när vi väl kom fram sen då jag måste väcka henne, men de var inga problem. Hon gav mig ett leende på en gång , den lilla sockerbiten !

 Så idag väger Ellie 6560g och är 65cm lång ! Hon växer så det knakar !

Sen pratade vi lite om smakportioner , så idag ska Ellie få sin första smakportion som blir potatis och morötter ! Får se vad hon tycker om de ;)


 Sen blev de en sväng ner på sta och till Willys och handlade lite frukt och lasange som ska bli min middag idag , så blev det en lång promenad hem ! :) SKöönt ! Ellie vill väl ha mat snart och efter det ska jag träna , men blir bara ett tjugo minuters pass idag ! :)


 Nu ska jag fixa välling ;) See ya later ! ^^ PUSS

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards