maariiasvensson

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av maria - 10 februari 2011 22:39

Ja idag var jag och Ellie på cheeren och kollade lite. Och visst blev jag sugen på att både hjälpa till och att träna ! Såg en massa tips som jag kan ge dom och lite småsaker som kan göra de både bättre och lättare, men kan ju inte komma första gången jag är där och säga en massa som dom kan få de bättre, kanske gör de nästa gång . För jag var så välkommen att komma med tränignskläder och köra lite :D Ska bliså roligt, kan knappt vänta tills tisdag ^^

 Kommer ju inte kunn att vara med och tävla på Dm men de gör absolut ingenting för mig , bara jga får hålla på med de jag vill och älskar ! Och de kommer jag få göra också !


 Så nu är vi hemma och nu är det dags för sängen ;)

Puss på er,

Av maria - 10 februari 2011 14:05

Snart helg igen , dagarna bara springer förbi mig ! :P


 Dagen började med Elliemys till en film och efter det träning i lite över en timma ! Börjar gå bra dethär, börjar få tillbaka motivavtionen igen. När jag ställde mig på vågen idag så började jag se resultat och hur roligt är inte de. Fast har ju redan gått ner några kilon innan jag började hålla på med allt jag gör nu , men nu börjar de löna sig ! Jätteroligt tycker jag ! :)

 Nu håller jag på med mat till Ellie,  blir potatis och morötter idag igen, men känns som att de känns bäst att ha samma mat i några dagar så hon vänjer sig, men imorgon bli det annat ! :)


 Men nu ska jag plocka undan lite, sen blire mat, hörs senare ! CIAO ! :D

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards