maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

uppdatering

Av maria - 24 februari 2011 11:13

I Tisdags fick vi gå igenom gymnastiksekvensen som jag gjorde om , och det funkade. Tror det kommer bli jättebra, gäller bara att alla kan vara med så man kan gå igenom allting ! Men de kommer förhoppningsvis bli kanon! ^^

 När vi kom hem sen på kvällen var vi helst slut. Eric följde också med till Vänersborg så vi skulle besiktiga audin där 17.20 och de blev två 2:or som var ngt med avgaserna ^^ Så Eric ska till garaget ikväll så får vi se om han vet hur det ska ordnas till ;d


 Igår så mådde jag inge bra alls, natten till igår så frös jag som faen när vi skulle sova. Sen vaknade jag hela natten av att jag frös, mindre kul ! Men sen på morgonen så mådde jag bättre, men sen efter jag tränade så kände jag mig dåig igen, så jag och Ellie la oss på soffan så somnade vi båda två !

 Eric kom hem driekt efter jobbet då och han började med maten på en gång, stackarn, kul att jobba hela dagen och direkt när man  kommer hem får man börja med maten :S

 Men jag hjäpte ju till så mycket som jag orkade såklart !  Sen kollade vi på tv och la oss i sängen innan 22. Är så skönt att komma i säng i tid , Eric somnad som en stock efter ett tag och jag låg vaken, Ellie somnade i bra tid också , men sen vaknade hon runt halv tolv inatt och ville upp , då la jag henne i våran säng och då somnade hon som en stock , så vi låg alla tre i våra säng och myste hela natten .. Finns inge bättre :)


Idag så får vi se vad som händer, mår bättre än igår iallafall, men känner mig inte helt hundra, men har tränat iallafall, börjar få lite mer form på magen nu iallafall och det känns skönt ..

 Ska väl hjälpa Alexandra flyttpacka det sista och lite sånt ^^

 Men nu ska jag ta ett mellanmål, hörs sen : PUSS

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards