maariiasvensson

Alla inlägg under februari 2011

Av maria - 9 februari 2011 20:15

att Ellie är så förbannat söt ! Nu sitter hon i soffan och pratar-dreglar-pratar-skrattar ! UNDERBART !

 

Av maria - 9 februari 2011 19:10

Ellie gillar Top Model lika mkt som sin mor ! Så de är de som vi gör nu , dvs, pjamas-soffa-täcke-nerbäddade-mysgit ! Och kl 20.00är det livet på BB. Älskar det :)


Läste nyss min förlossningsberättelse, och herrjävlar , kommer ihåg allt . Alla minnen kommer tillbaka, ser mig själv som i en film när jag läser. Helt otroligt. Och ändå kan jag knappt vänta tills Ellie får ett till syskon. Men ni kan vara lugna, de blir inte än. Men ser verkligen framemot de! Kommer skaffa 15 barn, bara så ni vet ;)


Haha ^^


  Eller kanske inte !

Av maria - 9 februari 2011 16:31

Promenaden var mysigt. Blir nog en till snart då grejjerna från nelly har kommit . Snabb leverans måste jag säga ! HAr inte tränat än heller, men gör nog de lite senare.

 Ellie sover nu så går väl ner när hon vaknar igen ! Eller om jag klär på henne nu när hon sover, bruakr funka det också !

 Nu vaknade hon , hehe , hörs senare !

Av maria - 9 februari 2011 11:00

Jag drömde helt ärligt att jag bajsade på mig i sängen, att jag skulle prutta men att de inte var någon prutt ! Haha hur sjukt är inte de ! Tillräckligt för mig iallafall !

 Ellie och jag ligger kvar i sängen , vi vaknade för någon timme sedan och vi ska väl gå upp nu äre tänkt. Sen ska jag väl  klä på mig någon mjukisoverall och så ska vi gå ut på långpromenad i det fina vädret ! Solen skiner till tusen idag och hur underbart är inte de. Kanske är våren som är på ingång ?!



Så nu börjar våran dag , vad ska ni göra idag ?


STORT GRATTIS TILL MIN MORMOR SOM FYLLER 70 ÅR IDAG ! <3


Av maria - 8 februari 2011 20:33

 Nu har jag lirat lite CS mot systeryster , och nu ska vi bädda ner oss i sängen, ska duscha först, men sen så blir de sängen ! :) Sjukt skönt. Kanske blir nå mer inlägg , vem vet. Godnatt på er så länge iallafall :)

Av maria - 8 februari 2011 18:22

Ojojoj skickade in en intresseanmälan för seniormixlaget i Vänersborg nu i eftermiddags. Och dom ringde upp mig nyss typ, och jag är så välkommen så ! Ska dit på torsdag och titta på och se deras tvälingsprogram och hur deras träningar ser ut ! Ska bli riktigt roligt ! Är sååå pepp ! Fast de är ju tvälingsdags nu så kan ju inte bara hoppa in i laget direkt, men de ska bli så roligt ! TOTALT ROLIGT ! ALLDELES FÖR ROLIGT ! 

 Men hon sa att om jag ville med på DM så fick jag åka med dom i bussen om jag var intresserad och vara med dom där borta ! Skulle vara riktigt roligt, men vi får se hur allt blir :)

 Men nu ska jag gå omkring och fortsätta vara glad ! :)

 Hoppas ni också är glada. PUSS

Av maria - 8 februari 2011 17:37

upp på crosstrainern ! :)

Av maria - 8 februari 2011 16:02

Nu har Ellie fått smaka på lite potatis och morot.

  potatis var gott

  morot var inte gott ;p

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards