maariiasvensson

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av maria - 18 mars 2011 14:10

Håller på med en matlista nu för veckan tills vi får pengar igen. Inte de roligaste man kan göra kan jag säga.

 Har iallafall städat klart nu så väntar bara på Eric så vi kan åka och handla.

 Ellie ligger och vilar oc jag kollar på Hells Kitchen !  Men men,

ska lägga in lite bilder sen täntke jag ! :)

 Någon som har tips på vad man kan äta ikväll kanske? För jag har ingen aning :/

Av maria - 18 mars 2011 12:05

Fredag! Äntligen ! Även fast jag kommer vara själv med Ellie mycekt av helgen så är det iallafall äntligen helg ! ;) Eric måste vara i garaget och fixa bilen. Som tur är fick vi sent igår kväll låna en bil av Erics kompis Ante ! Vi kommer få låna den i en vecka ! Tack gude gud så  snällt utav honom. Utan bil kommer jag ju inte till träningen och Eric kanske inte kommer till jobbet. Men nu är de löst , för en vecka iallafall.

 Sen när vi ska till Köping nästa helg så kanske jag lånar med pappas GTI hem så vi har en bil tills Audin blir färdig och besiktigad ! Så de är skönt de iallafall ! ^^,


 Idag har jag inte gjort så mycket än, håller på och småstädar. Sen ska vi göra en matlista pch åka och handla mat. Då våran frys är totalt tom ! Förutom att det finns lite glass, ;P


Ellie har blivit väldigt mammaig på sistone och vill absolut inte bli lämnad ensam i babygymmet. Vet inte varför , men hon vill knappt ligga i det längre heller utan vill bli bärd och vara med överallt !


 Nu har jag Burlesque på i bakgrunden till städningen. Jag tycker den filmen är väldigt bra faktiskt. Och tänkt att Christina Agulera är så liten och nätt, men en röst som... jag vet inte vad. Helt otroligt. Den som ändå kunde sjunga som henne ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards