maariiasvensson

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av maria - 22 mars 2011 22:01

Idag har det varit fullt upp. Träning, lite städ, tränat lite till hemma, gosat med Ellie. Sen blev det dusch och lite sånt så kom linda på besök ! :) '

 Vet hur mycket jag får tillbaka på skatten också 14095 kr plus ränta! Och det känns UNDERBART ! :D


 Var även cheerträning idag , kände mig lite konstig i början men sen gick de över. Vet inte var de var , men kände mig helt lost ! BOKSTAVLIGEN !

 Men det gick  jättebra och är SÅÅÅ taggade till DM ! :D Ska bli superskoj !


Och nu är jag så hungrig och har en jävla huvudvärk så ska nog ta ngt att äta, om jag orkar, vill mest gå och lägga mig !

Hörs imorgon ! ^^

Av maria - 22 mars 2011 13:36

Igår var det som sagt träning och Eric var hemma med Ellie, skönt att få lite egentid ibland !

 Fick även en fråga om jag ville vara med i programmet efter Dm eftersom en kille inte ska vara med efter de , och hur roligt är inte de ! :) Blir mycket och lära under kort tid, och tack och lov har jag ju filmat en del så får gå igenom filmerna när de inte är träning så jag lär mig rörelserna och lite sånt ! :) De blir nog bra får vi hoppas. Ska bli jätteroligt iallafall, har en lien ågren där ibland, haha dom har magdräkter och efter graviditeten har jag fått bristnigar överallt. Bra mycket på magen som går lite över naveln, låren, rumpan, innelåren, "famntagen" you name it ! D.v.s ÖVERALLT !

 Haha, men får hoppas att dom inte syns så mycket . Är ju inte så att jag bryr mig att folk ser dom så, utan det är mest för mig själv som jag inte vill att dom ska synas. Man känner sig ju inte direkt "snygg" med dessa . S er helt enkelt ut som en halvzebra ! :P


 Idag har jag tränat och Ellie fick nyss smaka på lite gröt med kiwi. De gillade hon skarpt :) Hon tyckte det var så gott, men vill inte ge henne förmycket så nu ska hon få lite välling också , min sockerbit. En sötare unge får man leta efter.

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards