maariiasvensson

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av maria - 9 mars 2011 23:13

Då var osndagen slut och vi ska snart gå och lägga oss. Ellie sover redan som en stock så nu är det väl våran tur kan man säga.

 Idag har det varit en massa gos och bus och Ellie har lärt sig såå mycket under kort tid.

Hon kan både sitta , vända sig från mage till rygg, och en massa, greppar mycket mera, om man tar nappen och sätter den i sin mun så tar hon den och försöker få den till sin mun. Jaa en massa. Såå roligt ! ;d Min lilla tjej... Tiden går alldeles för fort så man hinner knappt med. Ellie är redan mer än 5 månader och hur knäppt känns inte det. även fast det känns som att man har haft henne i åratal , men ändå . Man får inte glömma bort att ta vara på tiden som man har nu med henne!


Hur tycker ni med föräldradagar, skulle ni vilja ha dagar tills barnet är ett år, eller skulle ni vilja börja jobba så fort som möjligt?


Nu sitter vi och pratar om Kättilstorp (där jag och Eric träffades) för snart två år sedan. Sjukt vad tiden rinner iväg.  Ska bli jätteroligt att åka iväg på de i år igen :)


Men hur som helst. Imorgon kommer lite bilder på Ellies framsteg och lite annat smått och gott. Så sov gott ;)

 

Av maria - 9 mars 2011 13:56

 

En onepice har alla rätt till att äga. Alla borde få hem en i brevlådan , enligt mig ! Men sån tur ahr vi tyvärr inte  :(

Av maria - 9 mars 2011 13:47

Vart fasiken kom snön ifrån ? igår var de våår, då var det vårjackan på! Men så är tyvärr inte fallet idag. När jag vaknade imorse så ville jag bara somna om igen, jag som hade hoppats på att våren var påväg, men så fel man kan ha !

 Idag är det mjukisbyxor som gäller, helt enkelt en vilodag, ingen hemmaträning och idag ska jag bara busa med Ellie ! Men nu ligger hon ohc sover så då får man passa på att göra lite annat också !

 Nu blir det våfflor och lite annat smått och gott så . Håller på och tankar några filmer också så, så ikväll blir det movinight ! Är inge bra på tv:n ändå ! ;p


Men snart kommer tips på outfits ! :) See ya later ;)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards