maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 mars 2011

börjar jag bli gammal nu?

Av maria - 25 mars 2011 17:45

Haha, okej. Vet inte riktigt vad som har hänt mig. Men kanske är för att jag bara ätit flingor idag, och det var imorse. Men jag låg och kollade på Antikrundan ! Haha ^^

 Men egentligen så är det rätt så intressant, tycker jag ! Se vad gamla saker är värda och sånt ^^ Haha, nja är jag 20 eller 45 ? Haha ^^ Ingen som vet tror jag.

 Eric har kommit hem också , han har fixat lite och donat. Men glömde bort att fråga honom om han körde bilen till skroten eller inte? Reservdelsbilen alltså. De får jag nog göra när han kommer hem, vilket blir om cirka 20 min då vi ska äta pizza. Blir en kebabpizza för min del och Eric tar säkert en pizza med pommes på ! :)


Nu sitter jag med min första och enda cider! Gott gott. Eric var på spritlotteriet på deras jobb! Haha, fint namn förövrigt! ;d

 Men dom lägger en tjuga var varje vecka och på fredagen är det någon som vinner nå gott från systemet ! :) Bra idé tycker jag. Så i Erics paket var de en flaska rött vin, en liten champangeflaska, några öl och en cider. Vinet blir till mig också då Eric inte dricker vin, men de blir nog inge vin idag. Ska upp tidigt imorgon så ! :)


 Har packat nu också , för mig och Ellie, men är inte helt färdig än. Måste packa blöjor och lite sånt också. Kanske ska göra de nu då innan kvällen börjar antar jag !

 Måste in på min travian också ;) börja med de ni med ;)

travian.se


Men hörs senare ! :) PUSS

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards