maariiasvensson

Alla inlägg under november 2009

Av maria - 16 november 2009 08:47

GRATTIS TILL MIG ! ;D  

Av maria - 15 november 2009 23:24

Då sitter jag häär och gör ingenting , har nyss svarat på en massa frågor från ett jobb inom tele2 som dom ville ha svar på. Var rätt konstiga frågor så vi får väl se hur det går .

 Kollar lite mera jobb nu, men blev helt konstig i huvet och tänkte, varför kollar jag jobb i vänersborg när jag inte hundra vet om jag vill bo där. Vill hellre bo i uddevalla eller trollhättan. Jag kan tänka mig att bo i vänersborg, men under en kortare tid. Visst kan man pendla, de skulle inte vara ngt problem, om man flytta till uddevalla och pendla till vbg men ändå :P Men men, jag söker så får man ta sånt efterhand! För Köping är inte så lockande och jag vill vara med min pöjk å tjejjerna vill juh komma ner å hälsa på sen åå . Jaa, kan de bli bättre? :P

 Malin och madde ska ju komma hit sen ngn helg så ska vi handla julklappar , ska bli mysigt, vi får kolla en helg bara så de är planerat och blir av!


Idag blev jag firad av släkten :)

Fick lite pengar, ett par riktigt balla grodstrumpor, ett fotoalbum med anna massa kort från studenten och balen, och presentkort på ikea :)
Fick ett jättefint diadem av madde och ett par örhängen också :)

Och just nu är det bara 31 min kvar tills jag bli 19 :) Grattis till mig :)

Av maria - 14 november 2009 21:17

Igår bjöd jag hem Hanna Michan Mickis & Liz på tacos :) Trevligt värre, sen kollade vi på idol och njöt av alkoholen!

Sen skulle det bli utgång på B&S, vore var juh att man kom in också, ! Så jag åkte hem efter ett tag, stackars mickis som var med mig hela tiden istället för att gå in själv med dom andra, Stackarn. Men kom hem halv ett iaf och slocknade på sängen på momangen! Mindre sköjj! Men, så kan de gå om inte alkoholhaspen är på. Jävlar vad fyndig jag var nu då! Haha

Nu på kvällen skulle jag och malin egentligen gått på bio, men de blev inge,vi dricker istllet lite vin och har vikit plastpåsar! Haha, tänk vad roligt man kan ha en lördagkväll! :P Nu ska vi snart kolla på den ya bring it on filmen som jag bara älskar och äta popcorn!

See yaa, och imorgon kommer släkten för då ska man bli firad! :)

Av maria - 12 november 2009 19:59

Kul, jovisst! Om dom bara kunde lägga ut lite mer jobb skulle det vara perfa!

!

Av maria - 12 november 2009 16:47

Då är nästan arbetspasset slut, gud vad fort tiden ahr gått . Slutar om en timme och en kvart :)

 Har varit på stan idag, och kollat lite :) Alltid trevligt ! Hittade en massa och jag har kommit på att jag ska utbilda mig till mijonär, tror de yrket skulle passa mig rätt bra faktiskt !

 Herman Hannes och Håkan är just nu på Donken och fia kom över hit och ville bajsa, sen satt vioch pratade ett tag!


 Och imorgon är det ÄÄNNTTTLLIIIGGEEENN FREDAG , HALLELULJA!


Och någon helg framöver ska Malin och Madde komma hit äre tänkt så ska vi handla julklappar! Blir mysigt. Men nu ska jag lägga mig och läsa lite i min bok som jag började på häromdagen och som nästan redan är utläst. Måste ha fler böcker!!


Seee yaa ,

..

Av maria - 12 november 2009 08:02

Fy fasiken vad jag är trött!


Saknar Eric hela tiden , jag vill vara med dig, NU! <3  

Av maria - 11 november 2009 18:43

Enligt nya rapporter kommer människor med naturligt rött hår att ha försvunnit år 2100. Detta beror på att det i vår globaliserade värld blir allt ovanligare att bärare av genen för rött hår träffas och får barn. För att barnet ska bli rödhårigt krävs vanligtvis att båda föräldrarna bär genen.
 Endast cirka fyra procent av världens befolkning bär på genen, men ännu färre blir rödhåriga, cirka 2 procent av befolkningen. I Skottland däremot är 13 procent av befolkningen rödhårig eftersom två av fem skottar bär på denna gen.

 Genen för rött hår uppstod genom en mutation i Nord europa för flera tusen år sedan.


Inte kul, rött är fiint tycker jag :)  

Av maria - 11 november 2009 15:10

Då var man tillbaka på rummet igen då efter en tur i stan :) Någon hade köpt typ en cider på mitt kort, sen vågade dom väl inte köpa mera antar jag, men fick tillbaka lite pengar iaf :) Ska hämta Herman runt fyra och sen blire att laga maat.

 Nu sitter jag och äter godisnappar och dricker multivitamindryck. Gott!

 Så här var man klädd i det vackra (noot) vädret idag :)  

Babybooo <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards