maariiasvensson

Alla inlägg under november 2009

Av maria - 5 november 2009 21:49

Eric kan inte komma till mig när jag fyller :( Vi kommer inte ses på hela måndaden, kan det bli värre ? Tror fan inte det.  Någon som vill bjuda honom på en resa till Köping ? Snääällaaa!

 Tog juh vaccinet igår, och imorse var jag sänkt som fan. Kände mig ledsen och arg men vet inte på vad.

Och självklart börja Herman tjura imorse för att han inte fick leka med sitt flygplan utan att han skulle äta frulle. Inte bästa dagen kanske. Hjälpte Håkan med båten också och tog upp den på land! KALLT vare kan jag säga,

 Och jag saknar mig Eric, Loove yooou <3  

Av maria - 4 november 2009 18:42

Jävla comviq alltså, har inte funkat på hela dagen , fungerade nu igen halv fem på eftermiddagen. IRRITERANDE!!

 Åkte till Nacka forum också och skulle köpa nya skor, men jag hittade inga. Och dom har typ åtta skoaffärer där.

HELT OTROLIGT! :P

När har jag inte hittat skor ?  Men ska iof köpa nya uggs , men fanns inga snygga någonstans. Så ska in til götgatan på lördag och kolla på bellshoes, dom hade ett par snygga förut iallafall, så får vi väl se om dom finns kvar ;d Hoppas ¨på det iallafall :)

 Idag har det inte hänt så mycket, har varit hemma med herman och hannes, båda sjuka :/ Men anna var hemma också så jag har mest fått göra ingenting, hon tar allt när hon är hemma. Chill , men ändå segt :P

Hade världens huvudvärk imorse också inte roligt, och nu på eftermiddagen ..

Har tagit vaccinsprutan idag också , får väl se hur man mår imorgon, höll på att blöda igenom plåstret iallafall. Och jag brukar inte blöda när jag tar sprutor/Vaccin.. HOn kanske var lite dallrig på handen eller något! :P

 Och jag har typ inte pratat med Eric på hela dagen , eftersom comwiq spåra ur .

Han är hos sin pappa nu så jag ska ringa honom sen ikväll när han är hemma!

Ibland är det bara sköönt att höra någons röst sådär tycker jag!
Men men , nu ska jag lösa lite mer korsord, har blivit korsordsnarkoman på bara några dagar , helt sjukt Men saant.

 

Och btw så blire Vänersborg under nyår! NIIICE ;D HAPPYFAAAACE :) See ya biatches! <3

Av maria - 3 november 2009 17:25

varit full när jag skrev det förra inlägget. Så var tvungen att ändra om lite. haha!

Menmen, sitter här nu & tare lugnt! Dagen har varit på topp :) Löst lite korsord, och varit inne i stan ^^

 Och nu håller jag på med hamburgare m. bröd.

 Herman och Anna har varit och vaccinerat sig idag mot svininfulensan och jag ska göra det imorgon :)
Kul jul om man får 40 graders feber :/ Noot!!!

 Men men, blir iallafall Vänersborg under nyår och ska strax boka biljett dit då det var tokbilligt om man bokade nu, vilket kan behövas sen när man måste köpa en massa julklappar! :P Sparar man några hundra iallafall :)


Var och hämtade en ny bankdosa idag också. Glömde min i Vänersborg men den funkade ändå inte såå..

 Så det var klappat och klart!
Imorgon blire Nacka forum å köpa nya skor, trevligt :)
Glömde mina "hela" fiiina vackraste skor i Valskog och bad mamma och pappa och skicka dom, men pappa tyckte inte

att det var något att skicka så han sa att jag fick köpa nya, är skyldig honom rätt mycket så fick ta lite av dom pengarna! TACK PAPPSEN! :D <3


Saknar min plutt en hel del också, även fast det var i söndas vi sågs. Och ni som inte tror på långdistansförhållande, ni kommer se att det visst går, även fast det är är rätt jobbit ibland ,, eller VVVÄÄÄLLDDDIIGTTT jobbigt! Menmen

nu ska jag fortsätta med maten.

Have a nice daay people..

   


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards