maariiasvensson

Alla inlägg under november 2009

Av maria - 11 november 2009 09:05

att jag ringde till ungdomsmottagningen och bokade tid. Måste ha nya p-piller och har tid på fredag klockan nio, blir nog bra med tanke på att jag ska ta tåget hem sen, så åker direkt efter att jag lämnat herman på skolan. Blir toppen, men lite nervös är jag allt. Måste hitta dit också , men hon gav mig en rätt bra beskrivning så det är ju lugnt såå :) Men men ,

nu sitter jag här halvdeppig, och trött. Herman var inte spec rolig imorse då heller då han inte ville ha någon frulle. Tar på mina krafter det där när man inte riktigt vet vad man ska göra, och när han inte vill gå till skolan utan vra hmma och mysa med mig. Gulligt ,men skolan är viktig! Senare idag blir det att åka till stan för att gå till nordea,måste hämta ut dom sista pengarna som finns på bankomatkortet som jag blev av med i lördags. Är på tiden det också kanske, men igår så orkade jag bara inte sitta på¨bussen i tusen år!


Nee, nu ska jag in i filmens värld. See ya, btw, mitt humör är inte på topp idag.

Nu

Av maria - 10 november 2009 22:46

Nu äre såhär. Jag har

 BAAAAJJJJSSSTTTRRRÅÅÅKKKIIIIGGGTT

 och ruskigt jäävla PRATGLAD!

Så snälla ni, hjääälp miig.

Seriöst!

cv?

Av maria - 10 november 2009 21:45

Är skiiit. Vet juh inte riktigt vad man ska skriva, men vi får väl hoppas att det duger :)

 Men man ska aldrig hoppas för mycket, och man måste få kämpa lite också ;D

 Vilket jag gör nu , men nu vill jag verkligen det här och då kan man inte göra annat än det bästa man kan :)
Så här glad blir jag i helgen när jag får jävlas med mina syskon :) Hoppas dom blir lika glada som bilden :P

  

..

Av maria - 10 november 2009 20:03

Skapligt porrig, & han är miiiin ;D Vill bara ta hit honom och äta upp allt de goda ! <3  

:)

Av maria - 10 november 2009 13:26

Tog nyss till saxe och klippte lite :)

  

Av maria - 10 november 2009 08:29

Och jag har typ sovit tre timmar. Anna knallade omkring hela natten häri huset och tvättade och allt jag vet inte vad! Knas, japp. Men hon gör så när hon inte kan sova ;p

 Herman gjorde uppror imorse och jag var tvungen att klä på honom ! Han vägrade och han ville inte till skola , utan han ville vara hemma och sova (=Spela Wii) men det fick han juh såklart inte och det blev inte bättre då..

 Så här har det varit livat kan jag säga! Mindre roligt ! Men men nu är han i skolan iallafall efter många många om och meen! Så nu sitter jag och lyssnar på :

http://www.thevoice.se/program/sebastian/blogg/1487-ny-stjaerna-ullareds-boegen-slaepper-lat-efter-tv-succen

och suger på en apelsinfestis . GOTT! ;D

Seeee yaaa biatches!


Av maria - 10 november 2009 02:00

Helgen vaar... underhållande! Och som vanligt så händer det alltid ngt.. :P

Tappade mitt bankomatkort inne på tegel och min mobil är fuktskadad! Roligt värre, så har lånat en mobil av Anna nu så länge..

 Jag har iaf pratat med anna idag och jag får flytta härifrån när lovet börjar till vintern. Har redan börjat kolla på en massa saker om vart man ska ta vägen och såå så det känns bra. Och första gången på läänge, (Om jag inte varit med Eric eller hemma i köping med alla) Så har jag inte ågren! AWSOME! ;D

 Jag och eric har prtat en massa om en massa så det kommer nog bli bättre än AWSOME! ;D

nu kommer lite bilder från helgen. Hörs senare .. :)

      

byebajs!

Av maria - 9 november 2009 14:35

Och helgen ska vi inte prata om, blev rätt fullt som sagt och min mobil är sönder och jag tappade mitt bankomatkort på tegel i täby i lördags. Så jag har inge kort och jaa, vad ska man säga. Har haft jättesvårt att sova senaste veckan, kanske beror på att jag vill sova med baby <3 ! Men som sagt så blir det lite halvsvårt!

 Men idag tänkte jag prata med Anna om att jag tänkte sticka nu till vinern. Jag känner att jag inte riktigt mår som jag ska och att det kan inte bli bättre här för mig , utan jag t'nkte ärligt talat åka hem tror jag. Har varit lite för mycket tumult här för mig för att jag ska orka med det. Och jag vill juh egentligen flytta ner till vänersborg/Uddevalla/Götebrog såå ! Varför inte, jag trivs där såå :) Sen att Eric bor där är juh bara Ett STOORT PLUS för mig !

Men nu ska jag kila och köpa skruf tranbääär. Har inte haft ngt sen igår , :S Mår inte såå super,, men kunde varit värre..

 See ya, btw kommer jag till Köping på freeeedag! :)


I miss mah baby <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards