maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Underbart !

Av maria - 21 februari 2012 11:42

Det är så sjukt underbart väder idag ! Imorse efter att jag lämnat Ellie hos dagmamman så tog jag mig en liten minipromenad på cirka 20 min ! Sen gick det inte längre. vet inte varför jag ska försöka pina mig, men om jag inte går en liten sväng, så blir jag totalt stel, och allt blir bara ännu värre.. Svängen jag tog var inte direkt lång heller, men de tar ju längre tid då jhag inte kan gå i normal takt eller vad man nu säger.


 Men idag känner man verkligen vårväder i luften. I solen mot fönstret är de 16 grader ! Imorse när jag vaknade runt halv åtta så var de redan 7 grader. Helt underbart ! :D


När jag kom hem så plockade jag upp Ellies tusen leksaker , då jag går och snubblar på dom hela tiden. Har blivit rättså klantig om man jämför med förut. Eller jag har väl egentligen alltid varit klantig , men nu börjar de bli extremt.

 När jag plockat undan iallafall så satte jag mig ner med detta ;

 

Ellies 1årsbok är typ klar nu iallafall. Eller förtsa året boken som den heter. Och nu håller jag på och fortsätter med hennes första album , där de är bilde och texter och lite allt möjligt !

 Känner att jag kanske ska försöka komma igång med de igen då de har avstannat några gånger , och nu när Ellie är hos dagmamman är det ju perfekt .


 Igår blev de en sväng ut till Torp. Handlade mat och Ellie fick även ett par asballa snickarbrallor som är rödvit randiga och sen ett par coola solbrillor. Så nu kommer hon vara coolast på göteborgsvägen i vår/sommar ;d


 Sen gick vi till jysk och kollade på nya matstolar, som vi är i stort behov av. Och vi hittade några som faktiskt inte blir helt dumma. Så nu när vi får pengar så blir det att åka dit och införskaffa oss det :)


 

Dom finns i svart, vitt, lila och grönt ! Får väl se vilken färg vi tar ;d

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards