maariiasvensson

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av maria - 12 januari 2013 11:32

Igår somnade jag i soffan. Sov där tills imorse kl 7 då Ellie kom och väckte mig. Då gick vi och la oss i sängen och sov en timme. Sen ringde kl 8, och strax därefter vaknade Lexie. Första natten på länge hon sover hela natten utan några konstigheter, väldigt skönt.

 Blev lite flingor och en  Celsius för mig till frukost, Lexie fick gröt, och Ellie fick en smörgås ! !

 Efter de plockade jag undan lite medans Eric fortfarande sov i soffan, sen gjorde jag mig klar inför mitt spinningpass. Jävligt kul var de, men lite konstigt med maxpuls och grejjer för kom aldrig upp ordentligt även fast jag trampade på som fan. Då jag inte riktigt vet min maxpuls så fick jag gå efter ¨åldern vilket blev 204 . Men är inte helt otränad heller, så han som som hade spinningpasset berättade att det kunde ta en stund innan man kom på hur allt fungerade. Så om någon har ett litet tips så kom gärna med de. Men jobbigt var det iallafall.  Men nästa gång ska jag nog prova intervallpasset, var inte så mycket intervaller på detta pass så får se hur de går :)


 Nu är Eric i duschen och efter de tänkte jag hoppa in. Sen ska vi till Vänersborg och köpa en bokhylla och sälja en tavla. Sen hem igen och då kommer Erics mamma och ska kolla på nya lägenheten, så ska vi fira henne i efterskott och dela ut julklappar:)


Men nu ska jag fixa lite. Fick upp en till hylla igår i matdelen så tänkte ställa upp lite saker på den å grejja tills duschen blir min :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards