maariiasvensson

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 14 mars 2010 15:58

Vi låg i sängen och kollade på Halloween imorse när Emil kom, Erics bror! Han hade pajjat bilen så vi åkte till biltema, och under 5 min så hade han slarvat bort sin bilnyckel! Ligger nog ngt i släkten där :P haha

 Sen har vi gått lite på torp nu jag och Eric :) Ha köpte byxor och jag strumpor :) Köpte lite mat också :) Och nu ska jag baka chokladmuffins medans Eric skjussar doktorn till Trollhättan en sväng , sen när han kommer hem ska vi göra egen kebabtallarik !! Förhoppningsvis kommer de vara sjukt gott!!

 Och om ca fem dagar kommer Michan, Katrin och Hanna hiit :) Ska bli roligt !

 Så får vi väl se vad staden har att erbjuda då ^^ Erics kommer från gbg kommer också så de kan bli lite trångt här hemma!!

Vi ska även sätta upp tavlor och lite skiit idag ^^ Kommer nog bli tokbra.. Är på väldigt bra humör också ! Om ni inte redan märkt de :P

 Är i vecka 14 idag också för er som inte vet ,, Så magen borde ju börja växa lite mer snart tycker man ! Men Katrin hade nog rätt där med att min mage inte kommer växa så snabbt! :P Men nu ska jag baka.. See ya :D

Av maria - 13 mars 2010 12:48

 Erics mormor ringde och väckte oss imorse, vi skulle hjälpa dom och flytta hans gammelmormors saker från hennes gamla lägenhet , men vi hade inte fått någon tid, så hon ringde och sa när vi skulle komma. Så nu har vi fått en dubbelsäng och ett vitirinskåp som hänger på väggen, så de sak vi fixa imorgon. Blir väl ingen dubbelsäng i denna lägenhet men i trean som vi håller på och letar efter! Nu är han i Uddevalla hso sin far och ska fixa med bilen , han är som en liten pojke på julafton sen jag kom hem med bilen :P


Och snart är jag i vecka 14, veckorna går sjukt fort, men samtidigt blir man orolig också, man vill ju veta hur barnet mår, om de lever överhuvudtaget. Så de är rätt mycke i huvet ibland. Vill ju bara att allt ska gå bra! Spec nu när man ser framemot något, så vill man att allt ska gå som det ska! Men de känns väl mer på riktigt sen när väl magen börjar växa på rikigt :)


Av maria - 12 mars 2010 12:32

Intervjun gick sktibra, var nästan där i två timmar :) Ska jobba tre dagar nu och gå brevid och se hur dagarna ser ut , sen kommer jag få tider :) Kommer bli tokbra!

 Nu sitter jag och äter flingor, ska städa hade jag tänkt, senare ska vi kolla på kattungar och välja ut en :)

  Måste kissa nu !

Av maria - 11 mars 2010 12:05

Kl 14.00 önska mig lycka till :)

Va såå mysigt att sova brevid älsklingen inatt :) Love you<3

Av maria - 10 mars 2010 10:59

 Igår var jag mickis michan och katrin på ullvi och hälsade på våra älskade lärare ! :) Så roligt att träffa dom , sepciellt när dom blir så glada som dom blir !

 Jag och Katrin köpte även en helig kycklingmacka, men den smakade skit så jag var inte nöjd, eller de va rättare sagt kycklingen som smakade skiit !"

Sen åkte vi till HM och bajs och senare donken , där jag även träffade Johan senare på kvällen i tio min och tog en chicken :) Sen blev de Michans place igen där vi kollade på tv och snackade skiit.

Dejting i mörker är juh klockrent måste jag tillägga!

 Idag ska jag iaf åka ner till Vänersborg igen så om några timmar får jag pussas igen! De va på tideen :)

See ya

  

Av maria - 8 mars 2010 19:48

 Idag ahr jag färgat håret på Katrin och hälsat på farmor :)
Me love my new car!! :D <3 Hjärta på den^^ Och imorgon ska pappa göra den ännu bätte!

 Imorgon ska jag träffa Michan sen sak vi till Ullvi och säga hej till Helena och Ewa ! De va ju ett tag sedan och vore juh så roligt att träffa dom ! Sen måste man ju köpa en kycklingmacka också ;p 'Ingen gör kycklingmackor som ullvi!

Av maria - 7 mars 2010 11:03

Förresten så såg jag en jättesöt tjock hamster igår , och jag blev KÄR!

Av maria - 7 mars 2010 11:01

Tjejkvällen igår var supermysig :D

 Dom kommer till mig i Vänersborg den 19:de ^^ De ska bli såå roligt ;d

 Nu ska jag äta frulle ! Får väl se om Eric hör av sig idag :)

pusshejhejhejhej hemskt mkt hej!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards