maariiasvensson

Alla inlägg under mars 2010

Av maria - 6 mars 2010 10:10

Idag ska jag träffa mina babes :D! <3

Och far håller på och fixar med bensinslangen, SKITBRA!

Och vädret är fiiiinnt :D Måste ha ett par solbrillor!

Av maria - 5 mars 2010 20:38

 Idag har jag besiktat bilen, men de va ju roligt att bilen gick igång när vi skulle iväg. Haha, den ville inte statra, så vi missade våran tid. Sen hade vi tid 12.50 ist :) Men vi fick inte stänga av bilen, (fel på batteriet eller ngt)

 Den fick 4 tvåor iaf, och de va typ bara sktifel ! Men sen påväg hem från V-rås så luktade de sjukt mkt bensin i bilen, Så de ä'r ju nge mer som har gått sönder nu! kul jul, jag som skulle ta med bilen tillbaka till Vänersborg ! Men pappa ska kolla på de när han hinner!
 Har iaf vart med michan i v-rås idag, vi träffade Tess också en snabbis !

Och sen blev de kebabpizza :) Nu ska jag slänga mig i soffan med pappa och kolla tv, om de ändå kunde vara nå bra på tv ngn gång!!

Av maria - 5 mars 2010 09:51

Jaha, undrar vad man ska hitta på ikväll ! tråkigt värre ^^

Nu ska jag snart åka till Arboga och besiktiga min snyggabiiil :) Den kommer nog inte gå igenom , men de lär ju inte bli körförbud på den iaf ;d

 Sen ska jag åka till farmor en sväng , och senare V-rås för att träffa Michalelea :)

 Har lovat Tobbe att skjussa honom till Köping också så att han kan handla .,  ;9 See ya

Saknar dig , Älskar dig , Eric!

Av maria - 4 mars 2010 09:51

Hej hej alla!! Nu sitter jag hemma i Valskog :) Vaknade rätt tidigt ändå så har duschat och grejjat!! Ska ta bussen in till stan sen med Malin, sofia och Äpple!!

 Igår kväll blev de några omgångar av Fia med knuff och lite andra gamla roliga randomspel:) Malin vann såklart nästan hela tiden!, Man kan inte vinna över henne och med hennes tur, vi försökte fuska och grejjer, men icke sa nicke!

 Kändes tomt att sova utan älsklingen , men  de är bara i ngn vecka så de får man ju klara av!

 Ska även kanske göra syntest idag, får väl se om jag gör de eller inte ^^ Kan göra de nästa månad annars! Blir så jävla dyrt om jag både ska klippa mig och göra syntest! :/ Gillas inte^

 Men pappa kunde betala de såå :d

Men nej nu sticker jag, hejåhej ;d

Av maria - 2 mars 2010 13:46

Nu kom vi precis hem från mödravården! Mysigt mysigt, Tog en massa blodprover och pratade lite, Malin och dom följde med istället för Eric som jobba. Roligt med sällskap , sen har vi gått på stan fram tills nu när vi precis kom hem!

 Igår va vi och shoppade på Överby! de va nice, hittade en hamster som jag gärna vill köpa :D Men Eric va inteså hajj på de , så får vänta tills vi får hem våran kisse, men först ska den ploppa ut  innan vi kan få hem den, och sen måste de gå 8 veckor, men sen har vi våran katt! :D

 Eric kom hem med en telefon till mig igår , :D Så va och låste upp den idag! Han är såå söööt min älskling..

 Nu ska vi laga pannkakor :D Puss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards