maariiasvensson

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av maria - 26 juli 2010 21:21

Har nyss varit och matat katten på jobbet och nu är malin och madde nere och hämtar min tvätt :p Men är inge mkt utan bara lite påslakan och mitt duntäcke ! och nu kom Malin upp och sa - gud vad jobbigt !

Haha , vi som går ner där hela tiden när vi tvättar. Och imorgon ska vi tvätta merameramera. Så de blir roligt, för dom alltså !

 Men så äre att ha flyttat hemifrån !

 Håller på å kokar makaroner nu till Erics matlåda medans han sitter och bajsar och sen vi duscha ! :)


 Han tyckte även att jag går konstigt. Typ bakåtlutat , men de är väl inte så konstigt :P Jag har juh  gått upp några kilon och magen sitter juh fram lixom :P haha

På onsdag kommer magbild :)


Nu ska dom kolla Harry potter så blir de glass med strössel och kolasås sen :)

Peace !

Av maria - 26 juli 2010 19:34

Jovisst serrni :) Nu börjar det ordna upp sig. Är synd att vi inte får tag på han bajsjohan men han sa att han skulle vara ute till den sista så den 1 är den våran !

 1 augusti :)

Jiiihoo, så de blir att packa i helgen :) Mysgit ^^

    Nu ska Malin och Madde ut  å gå med Tyra ! Så nu får kissen vila sig lite :)

Av maria - 26 juli 2010 07:41

Hatar er just nu . Dom har hållit igång sen Eric åkte till jobbet halv sex imorse. Fyfasiken ! ätit bajs , kissat i sängen, trampat i bajs. You name it. Så har fått duscha katt, och städat i badrummet ! It sucks.  Nu står Harry potter på men malin och dom har somnat igen , men inte jag . I love my life! go´natt

Av maria - 26 juli 2010 07:35

I lördags var vi i Uddevalla och spelade minigolf och sen tog vi en tur till havet där vi grillade. Blev rätt sent så var dåligt trött. Får juh så sjukt ont i mina fötter och på de så har ag nageltrång på min cptå ! Så kan inte gå fr länge och om jag gör de sp får jag ont i hela benen och ryggen och fötterna. Inte äre lätt inte :P

Eric vann på golfen iaf, han fick 65p , Madde 83, jag 88 och Malin 89. Så jaa, Svenssons är rätt kassa på minigolf !

                       

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards