maariiasvensson

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av maria - 27 juli 2010 22:43

Snart är tvätten klar, maten blev supergod , och jag är trött som faen ! imorgon blire  upp i skaplig tid och så blir de bad med tyra imorgon istället, för blev lite för sent idag. Man orkar juh inte göra allt på samma dag !

Men nu ska jag pömsa, soov gott ! PEACE !

 

(gammal bild ! )

Av maria - 27 juli 2010 20:01

Jag är trött, mina ben och fötter värker och min rygg är knas ! Har skiiitont , och än är inte dagen över,håller på å tvättar nu också ! :/

 Men men de måste göras det också ! Idag har de blivit uddevalla för hela slanten och vi har knallt runt på torp. Och jag kpte två mascaror ! Var extra pris så dom kosta bara 30 kr styck. Och de va Isadora , och sen köpte jag två par trosor och sen tanka jag fr massa hundralappar så känner mig rätt pank ändå ! :P

 Imorgon blir de Barnmorskan halv tolv, och sen stek på skräcklan, ska även kolla lite på secondhandaffärer :) De blir myys , sen köra ända till Tiveden, ösjönäs och droppa av malin madde och frida. Sen stannar jag där till torsdag eller fredag, har int e bestämt mig riktigt än .

Och i helgen blire flytt  :D Jihooo !

 Nu håller folket på med maten, och sen blir de att åka till Skräcklan så tyra får bada lite !

 Puss

Av maria - 27 juli 2010 12:22

fönstershopping för mig ! Men jag behöver inget spec heller såå :P lika bra att spara pengarna ist. Har gått åt rätt mkt redan ändå såå. Och sen ska vi juh till Ullared den 6:de aug såå :)

 Så nu håller dom på å fixar sig och jag är färdig. Ska diska och plocka undan lite innan vi sticker bara !

 Och jag bara lääängtar tills vi kan börja packa ! Ska bli sååååå sjukt roligt ! Och inreda seeen! ME LOVE !!!

 Men hörs ikväll, ha en solig daaag, för de har vii :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards