maariiasvensson

Alla inlägg den 7 september 2010

Av maria - 7 september 2010 20:36

och så jävla trött ! Ligger i soffan nu och kollar vidare på unga mödrar,

Eric åkte för ett tag sen till garaget så han kommer nog hem sen  när jag har somnat.


 

Av maria - 7 september 2010 18:07

För snart kommer älsklingen heem ! Myysiigt, då ska vi laga med, pommes och hamburagre men sen sticker han till garaget igen , blir lite sent för mig så jag blir kvar hemma. Men är trött redan nu såå ..

Bleev seg med tvätten också så orkade inte springa ner så slängde in sista maskinen nu , men de var kläderna som jag hade på mig idag annars hade jag varit klar.  Men jag blev så svettig och äcklig så var tvungen att duscha så då tänkte jag att det var lika bra att tvätta allt nu när jag väl höll på !

 Men de får torka häruppe tack vare att vi äntligen köpte vårat tvättställ förra veckan ! Sköönt :D

 Har lite "mensvärk" som kommer och går,  men bara lite lätt . Så de är väl inte särskilt säkert .. Övar lite innan förlossningen :)

 Men nu är jag hungrig så nu får han snart komma heeem..

Nu kom han . Puss

^^

Av maria - 7 september 2010 13:18

Nu håler jag på å tvättar för fullt och har gjort det sen klockan nio!

Har kollat några avsnitt av unga mödrar norge också , men sen lagga datorn så kunde inte kolla på mer än till avsnitt fyra.. Drygt ja!!


 Har pratat med Liz och vi har kollat alla tågtider så det passar sen när vi ska till gbg så vi kommer samtidigt och sen att de passar hem .. Vilket det också gjorde ! Kanonbra måste jag säga!

 Har även hunnit med att baka en sockerkaka och smakat lite på smeten och ska väl snart bädda rent i sängen ! Tack katt !


 Men nu ska jag ta mig ett iskallt glas med vatten och luta mig bakååt i soffan !! Chillidill!

Av maria - 7 september 2010 08:38

Vad ska jag göra nu hela dagen, jag vaknade kvart i åtta (??) Hur pigg som helst. Så nu håller jag på å tvättar (!!!) Eftersom de var en katt som kissade i våran säng igår när Eric var på toa ,  så hon satt sig i mitten av sängen och kissade ner ALLT ! Kom på bådatäckena, bebisfilten som jag sover med nu så de ska lukta som mamma och pappa, överkastet och lakanena! Roligt  ? Neej ni  inte direkt ! Men men !

 Nu har jag ätit frukost och ska borsta tänderna, och snart är den första maskinen klar. Så ska läsa lite boggar nu :)

 PussPuss

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards