maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 8 juli 2011

Fredag, inbrott?

Av maria - 8 juli 2011 15:06

Igår när jag och Ellie kom hem från Erics jobb, så stod våran ytterdörr öppen ! Jag höll seriöst på att bajsa på mig då jag blir bajsnödig när jag blir nervös ! Knackade på hos alla i huset, men ingen var hemma . INGEN !!! Och Eric hade inge batteri på mobilen och jag var Rädd !! LIVRÄDD !

Ringde Terez och gick in till henne , satt Ellie på hennes köksgolv och gick upp igen. Ville inte ha henne i famnen OM de var någon inne i lägenheten.

 Fick tag på basebollträt som Eric tvunget skulle ha när vi var på Ullared, och tack gude gud för de. Så jag gick omkring i hela lägenheten med bollträet och kollade överallt !

 Ingen där ! Gick ner och hämtade Ellie och hade fortfarande basebollträet med mig,  tog med de överallt tills vi skulle åka igen !  Det var såå obehagligt så ni kan inte ana.


 Och jag är supersäker på att jag låste, kände två gånger så att de var låst, och de var de . För förra veckan så när jag kom hem så var de upplåst, tyckte de var konstigt , men tänkte inte så mkt mer på de. Bara att känna VARJE gång man går hemifrån så att det är låst..


 Sen blev de jobb 16-22 och sen hem till familjen <3


 Idag ska vi kolla på lägenhet, så fort Eric kommer hem. Vi skulle vara där mellan 15-15.30 men han har inte kommit hem än.


 Har packat Ellies saker för efter de ska vi åka till Lidköping och Eric kankse ska byta bil till en golf variant. Han hade lagt upp en bytesannons på blocket och samma dag så ringde de folk ! Så vi får se hur de går. Kommer väl säkert bli Donken idag också, även fast jag hade tänkt att de skulle bli grillning ikväll. vi får väl se vad klockan blir. Har bara ätit frukost än så länge så vi får la se !


Men nu vill Ellie komma upp, men här har ni "Dagens outfit!"

Tröja- Gina

Leggings- ullared

Earcuff - Ur och Penn!


  Ha en trevlig fredag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards