maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 10 juli 2011

Slösöndag - bilen sönder

Av maria - 10 juli 2011 19:27

Usch hudejamej vad jag var trött imorse! Gick upp 07 då jag börja jobba 8. Somnade ju inte förrens halv två eller något.

 För er som inte vet så gick min älskade bil sönder igår, när jag var på jobbet. Så i pissregn fick jag och en annan tjej gå, väldigt väldigt snabbt, för att hämta min brukares bil . Fick ringa Eric och be honom om hjälp , och de blev att jobba över en halvtimme.

 Eric kom och hämtade mig på jobbet, så åkte vi till min älskade bil ! Bogserade till statiol, och sen ville jag inte mera. De var mörkt och regna och jag kände mig inte alls säker. Speciellt inte när bogseringslinan var 2 m och de var skittrögt att bromsa.

 Så vi lämnade den där och åkte till Erics pappa , kollade på hans käraste ägodel (jeepen) och så tog jag med Ellie och åkte hem. hon somnade som en stock i bilen och skönt var väl de . För jag var så övertrött trött så jag orkade knappt hålla öppe ögonen när jag kom hem. Så la mig i soffan , slog på tv:n och somnade.


 Eric kom hem sent, mellan 03- 03.30 och han ringde och väckte mig då han inte kom in. Gick väl i sömnen och låste upp för kommer knappt ihåg de.


Och imorse ringde väckarklockan klockan 7 ! Och gosh så trött jag var. Blev att hoppa in i duschen och sen sätta sig i Erics bil och åka till jobbet.


Slutade 15.10 och åkte till Överby. Och jag var så trött och hungrig, för allt jag åt igår var frukost och en banan, kom hem så sent så då blev de ingen mat, även fast jag var sjukt hungrig. Och idag hanns de inte med, då jag skulle ha slutat runt 13 egentligen, så jag åkte till Överby efter jobbet köpte en kebabtallrik och satt där i min ensamhet. Men var rätt skönt också.


 Efter jag ätit så gick jag runt en sväng och hallelulja vad rea de är . Speciellt på gina. Alla reavaror ligger mellan 49 - 99 kr ! De är Nice !

Bilder på de kommer upp i nästa inlägg lite senare !


Sen när jag kom hem så blev de att plocka undan och fixa lite. Sen kom min älskade dotter hem så de har blivit lite mys och nu sover hon. Får väl se om hon sover för natten eller om hon kommer vakna sen , de vet man aldrig. Blev ju lite konstig dag igår och imorse tydligen , så vi får väl se. Förhoppningsvis kommer hon väl sova !


 Imorgon kommer syster Malin hit och stannar till på fredag då vi åker till Kättilstorp, fast hon ska med dit.

 Och på onsdag kommer min andra syster Madde, och min kära mamma. :)


Men nu ska jag snart kolla på BONES ! :)


Glöm inte att kolla in mina fynd lite senare ! :) PUSS

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards