maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Fredag

Av maria - 22 juli 2011 23:28

Jo jag vet , dålig uppdatering, jag som skulle bli bättre på de här. Men de har varit jobb och en massa annat,  så har ärligt talat inte haft varken ork eller lust.

Har jobbat förmiddag hela veckan förutom i måndags då jag jobbade eftermiddag.

Sen har de blivit 8-16 och vissa dagar längre ändå. sen har man haft att göra hemma också såå.

 Men idag fick jag iallafall sluta klockan 15, och de var väldigt skönt. Då jag och Eric pratade lite igår om vi skulle till Ikea idag, och de blev de också .

Och vi kom hem med:

- 2 hyllor

- hörnhylla till min sida av sängen :)

- kastrull

- 3 vaser

- barnsäkerhetsgrejjer

- skärbrädor

- 2 ljusstakar

- en ÜBERSTOR lampskärm till vårat hörn till soffan, bild kommer komma när den är upphängd

- kastrullunderlägg

- ljus

- godisfiskar till eric

- leksak till Ellie

- matlådor

- 2 påslakan med örngott

Och lite till ! De blev en del ! Men de kommer bli så bra så . Hörnhyllan står så bra den står nu ! :)


Har även betsällt lite underkläder mm från Nelly, och de kommer väl förhoppningsvis på måndag ! Kanon !


Och då kommer ju lönen också ! :) Nice Nice ! Men de blir att spara, de enda som jag kommer göra är att betala räkningar, handla mat och tanka bilen. Inget mer! Nu har jag så de räcker med speciellt kläder till hundra barn i Africa ! Ungefär iallafall ! Och skor till 1/3 också ! Haha, ne men ni förstår vart jag vill komma. Nu är de slut på shoppandet, för nu ska jag spara till en ny soffa och ULLARED !!!! :D Whiooo !


 Vi har ltie att göra imorgon också, bla. tvätta våran alldeles för överfulla tvättkorg, bädda rent, sätta upp de nya hyllorna och våran ÜBERSTORA lampa, bädda rent och sen ta en sväng på RUSTA för att förhoppningsvis köpa tapeter till våran fondvägg !


Men nej, Mamma Maria är trött. Så go´natt !

  Lilla älsklingen har förrseten 39,3 i feber :( Hoppas hon mår mycke bättre imorgon ! Min lilla älsklingsflicka !

 
 
Ingen bild

Sanna

30 juli 2011 21:39

uppdatera mera! du har ju sån bra blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards