maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 30 juli 2011

Hej igen

Av maria - 30 juli 2011 23:08

och nej, jag är inte död . Jag är fullt levande , men har mått dåligt sista veckan så jag har inte haft någon lust alls, till någonting. Men nu har jag varit tvungen att börja jobba igen, även fast jag inte mådde riktigt bra i huvet. Ibland blir de bara för mycket, och mer om de kommer jag tyvärr inte ta upp här. Man vet aldrig vem som läser, men kort och gott ; Jag har mått piss ! Hjärtklappningar och grejjer.

 Och eftersom de inte finns någon personal så var jag tvungen att böjra jobba igen, får väl se hur detta går. Bara de inte blir alldeles för mkt för då kommer jag seriöst få en hjärtattack ;d


Ellie är idag 10 HELA månader. Otroligt. Så om två månader blir de ett stort 1års kalas. Och då hoppas jag att ALLA som vill fira våran lilla guldklimp kommer så hon får öppna MÅNGA paket ! :)

 



 Imorgon blir de jobb igen, börjar 14.30 och slutar (eller ska sluta ) 22 ! Sen jobbar jag hela nästa vecka också till söndag tror jag , då jag är ledig . Så blir mycket nu ett tag , men sen blir de turer med några dagars mellanrum . De är skönt. Man blir ju helt slut av att jobba tusen dagar på raken .


Sen i onsdags har de ju varit fjorden här i Uddevalla, och idag fick jag äntligen min efterlängtade sockervadd och Ellie fick två gosedjur ! Hon blir lika glad av att få gosedjur som jag blir av att köpa skor ! ;)  Hehe ^^


Har förresten köpt två par nya på nelly.se


Men dom har tagit slut så bild kommer imorgon förhoppningsvis innan jobbet så ska ni få se på mina guldklimpar ! :D

Men nu ska jag sova. Good night

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards