maariiasvensson

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av maria - 2 maj 2011 14:00

hej hej hallå!

Glömde skriva i helgen att våran bakruta sprack i fredags , så nu kör vi på plast och silvertejp! Var antagligen någon spänning i rutan så när dom stängde bagagen så sprack den ! Ligger också en massa gla i bagagen så får se hur jag får med mig vagnen idag , om jag inte får in den i baksätet blir de krångligt, ska ju egentligen ut och powerwalka idag innan träningen som uppvrämning, är extra träning varannan måndag !

 Kan inte dammsuga upp allt glas med en vanlig dammsugare heller så, Eric skulle kolla om han kunde låna med sig en från jobbet så de kan bli fixat ! VIll ju inte ha glas över hela vagnen direkt !


 Men men, imorse var jag jättetrött, så vi låg kvar i sängen till 10.15, då vaknade Ellie för andra gången. Hon vaknade först 06.30, så då fick hon mat och somnade om, vilket jag också gjorde . Sen gick vi upp, käka frulle och sen var de bara att hoppa på crosstrainern och köra fullti 45 min , sen zumba i 20 min ! Kommer förhoppningsvis bli så varje dag nu i några veckor ;) haha Men de ska bli sköjj, känns så jävla skönt att träna och känna att man gjort något vettigt så ! :)


  Så idag blir de att plocka undan efter helgen och diska och allt de vanliga, bädda rent och sådant roligt ! :) Lär väl käka lunch snart också , så de inte blir försent ^^


 Ellie ligger och sover så ska passa på att göra de mesta innan hon vaknar så man kan busa resten av dagen sen :)

Ska leta lägenheter också ! Så så ser dagen ut idag! Träningen börjar 20.00 så ska väl åka dit till 19 så man hinner bli rikitigt varm :) Så äre bara att tuta och köra hela träningen sen. Och nej , jag håller inte på att bli träningsnarkoman ;)


 Eric beställde även en varsin ny telefon till han och mig i helgen !

Då våra håller på att bryta ihop totalt !

 

Jag valde en vit och han en svart.

En nokia X3-03 smartphone.

- 5 megapixel kamera

- 2,4 tums pekskärm

- Lyssna på musik eller radio

- Snabbt trådlöst nätverk

- Trådlös överföring med Bluetooth

- 3,5 mm ljudanslutning

- 2gb minneskort ingår


Allt vad man behöver för 1199kr / st på NetOnNet, fri frakt ! perfekt ! Så dom kommer väl  i veckan, NICE !!!! Tack älskling <3

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards