maariiasvensson

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av maria - 23 maj 2011 23:02

Men skulle vilja  veta vilka som tänkt gå på öltältet på fredagen ?  Hade varit roligt att träffa lite folk när man väl kommer hem igen. Jag kommer tyvärr inte ha ngn barnvakt på lördagen så blir att gå ut på fredagen!  Men de kommer nog bli toppen då också hoppas jag !


Träningen idag gick väl bra, lite för mycket sitta för min sma k men de blir så ibland !

Fick ta min joggingrunda också innan, den är på 2km och jag sprang på cirka 11min. Eric tog tid på mig, och den är jag rätt nöjd med faktiskt. Trodde jag inte om mig själv :P Men men , nu sover alla utom jag så ska väl kolla på ngn film eller liknande.

 Imorgon blire fullt upp , mn de får ni veta mer om imorgon. Puss

Av maria - 23 maj 2011 11:36

Helgen har varit kanon, har både varit jobb, bio och mys !

Vi var på "Pirates of the Caribbean 4" i 3D och de var coolt. Filmen var jättebra, dom hade ju ändå rätt mycket att leva upp till då dom andra filmerna också är superbra men dom hade gjort ett bra jobb enligt mig. Har hört att de kommer två till också , men de vet man ju aldrig!



 På jobbet gick de bra blev några timmar och de var ju bra, så på söndagen när jag kom hem runt 08 på morgonen så var jag så övertrött så vet inte ens om Eric förstod vad jag sa för något. Var så sjukt hungrig också så jag käka lite sen somnade jag om på soffan runt 09 och sen väckte Eric mig runt 14.00 Haha, jag som bara hade tänkt sova någon timme, men de blev 5 timmar  ! Jag var alltså rätt så trött ^^


 Men imorse så gick jag och Ellie upp runt 09, så käkade vi lite frukost och nu har jag tränat , så nu ska Ellie få lite mat och sen ska jag sätta henne i badet medans jag rakar benen och duschar.


 Färgade förresten håret igen i helgen och Eric rakade min sidecut igen. Bild kommer senare ^^

 Så nu är jag fin i håret igen och nyfärgad, känns skönt. Unnade mig lite hemmaspa igår också med ansiktsmask och lite sånt. Mysigt ^^


Idag har jag väl inge planerat så , ska tvätta lite täntke jag och sen kanske dammsuga och börja packa lite smått. Åker ju till Köping imorgon och stannar till söndag eller månad eftermiddag. Har träning på måndag igen sen så måste hem till de!


Men vi får se hur det blir.


Måste även tillägga att jag är så supernöjd med min telefon, de enda är väl att kameran inte är den bästa trots att de är 5 megapixel men de får elt enkelt duga. Är ju glad att man har digitalkameran också ! :)


 Men nu ska Ellie få mat ! och min mage känns jättekonstig, har gjort i några dagar och ajg har ingen aning om vad de kan vara ! :S Men vi hörs senare ! PUSS

 


Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards