maariiasvensson

Alla inlägg den 6 september 2011

Av maria - 6 september 2011 19:40

 Jag har följt två tjejjer som bloggar. Och vi var gravida samtidigt med första barnet och våra kom med någon månads mellanrum, och deroliga är att båda två är gravida igen med nummer 2 ! Haha

 Såå komiskt ! ;D


Och vi är nästan lika gamla också, och slkijer inte många veckor på våra bebisar heller så de kommer bli riktigt roligt att följa dom också !


Men nu blev de plötsligt fullt upp. ;P

Av maria - 6 september 2011 14:47

Hejsan !

 Man får faktiskt vara dålig på att uppdatera ibland, men har kanske blivit lite för ofta nu, men jag har haft fullt upp faktiskt. Och så funkar inte  min dator för att sladden är bajs, så måste sitta vid Erics dator och den har han inom tv:n, och jag ser ju inte sådär bra som man kanske ska göra. Och då måste jag sitta på golvet för att kunna se vad de står eller vad jag skriver och de är inte den mest bekväma ställningen vill jag lova. Men min datorsladd har kommit idag så ska ner och hämta ut den senare, så om min dator vbill funka efter de så blir de mera inlägg. :)


 I helgen var Eric i Norge, Ellie hos Erics moster och jag har jobbat. När jag inte jobbat har jag fixat i vårat sovrum som är under renovering, och gjort dom allmänna vardagssysslorna ! Men måste säga att jag har varit på riktigt bra humör den senaste veckan. Eller ah, sen i fredags. Att ha fått vara själv lite har gjort mig riktigt gott. Visst har jag saknat både Eric och Ellie, men jag tror att jag behövde rlite ensamtid faktiskt ! För nu mår jag bättre än någonsin.

 Både lördag och söndag jobbade jag dag och igår eftermiddag !

Så idag är jag ledig, så jag har busat med lilla Ellie heeela dagen ! Och nu sover hon, sen ska hon få lite mat och jag ska fixa mig lite sen ska vi till Torp och möta upp Eric när han slutar jobbet så ska vi kolla på Bauhaus vad dom kna ha som kna passa vårat sovrum !


 Imorgon jobbar jag eftermiddag och på kvällen kommer syster ! :)

Både torsdag och fredag sen så jobbar jag dag och på fredag kommer Mamma, pappa och min andra syster ! Roligt ! :) För på lördagen åker vi till ULLARED ! :D Guud så gött de ska bli. Och på kvällen där så åker vi till Göteborg och spelar bort lite pengar på Liseberg ! :)


Graviditeten börjar bli bättre nu , eller vad man ska säga. Har ju haft lite svårt att äta eftersom jag mått så förbannat illa. Har haft en konstant huvudvärk, antagligen för att jag inte kunnat äta som man ska, men nu börjar allt vända ! De som har varit bra är att jag inte har varit så förbannat trött ! :) För då orkar man ju ingenting, och de har vi inte tid med !"!! Är i vecka 13+3 idag har jag för mig så är alltså iveckan 14 ! Och om några veckor är de dags för ultraljud ! :) Pirrar i magen när man tänker på det ! :)

 Att det ska komma en liten till,   ahhh såå glad jag är ! :)


Känner mig på riktigt topphumör idag , helt underbart ! Bara de väntar lite med regnettills ikväll . Blir mycket mysigare då ! ;d


 Jag och Eric har ju sovit i våran soffa i unegfär en vecka nu och de är en tresitssoffa, och de har ju varit sisådär någorlunda trångt, men igår kom vi båda två på att vi har ju våran uppblåsbara madrass som är typ 1.20 om inte större , så de blåstes upp igår kväll och kan säga att både jag och Eric sov nog tusen gåånger bättre,. Inte vaknade jag en enda gång inatt av att de var trångt. Så då var de klart ! ;)


 Men nu ska jag sätta på mig lite make up och fixa frillan så de är klart tills Ellie vaknar.. Men blir kanske ett litet inlägg ikväll också, beroende på om jag ska till cheeren eller inte , och de beror på bnär vi kommer hem fårn torp, för vi ka handla matinför veckan opckså ! Men de visar sig.


 Men ha en trevlig tisdag ! :) PUSS

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards