maariiasvensson

Alla inlägg den 20 september 2013

Av maria - 20 september 2013 21:36

Jag är lite trött måste jag erkänna. Och maten har inte blivit som den ska idag. Har med andra ord inte ätit ordenltigt än.

 Blev torp en sväng efter jobbet, hämtade barnen först och duschade , men sen kom vi äntligen iväg. Blev lite inhandlat, bl.a mössa och vantar till Ellie, vantar till Lexie och lite annat smått och gott.

 Och nu sitter jag och jobbar och slutar om ca 20min, då blir det äntligen lite mat.

 Bättre sent än aldrig.
  Sen en timmes jobb till mellan 23-00, sen får jag äntligen sova. Och imorgon blir det lunchservering, så då åker serveringskläderna på ! Kul ska de bli, men skulle nog behövt vila lite tror jag. Har en förkylning som ligger och gror och den gör att allt blir så mycket mycket jobbigare!

 Men men, nu ska jag jobba vidare. Hej Svejs!  

(Old Pic)

Av maria - 20 september 2013 06:06

Klockan ringde 05.25, men gjorde inte så mycket då jag somnade runt 21.30 igår. Men hade gott kunnat sova hela dagen idag. Känner mig lite trött faktiskt . Speciellt nu när jag inte mår bra heller. Energin är inte på topp direkt men de blir nog bättre om några dagar hoppas jag.


Igår blev det inte mycket gjort hemma, men jag orkade inte. Eric drog till skogen med jeepkubben och jag var hemma med barnen!


 Nu jobbar jag och sen blir det att åka till Bekväm och jobba. Blir ensamtur idag, vilket det nästan har blivit hela veckan förutom tisdag - onsdag. Men idag har jag min tur hos två helt underbara familjer!

Sen blir det att handla lite mat och sen hem, sen blir det jobb ikväll igen !


Ska nog ta med muffins till jobbarkompisarna idag faktiskt ! :)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards