maariiasvensson

Alla inlägg den 8 november 2010

Av maria - 8 november 2010 20:05

   

Den blåa cykeln sara ! :P

Av maria - 8 november 2010 19:11

Är inte alltid lätt att veta vad lilla Ellie vill, men tror nog att hon har haft lite ont i magen om man kollade i blöjan nu.. Jävlar vad mycket bajs, inte undra på att hon har varit lite kinkig idag !

Får se om det blir bättre nu då :)

 Nu står iallafall Eric och diskar, så skönt när han kom hem, kunde man få lite hjälp !

Han är UNDERBAR ! Och jag är trött, som faen ! Men blir nog tidigt ikväll !

 

Av maria - 8 november 2010 14:48

Ne inte så mkt längre, men känns som att man kanske borde försöka sova lite. Men skulle vilja dammsuga och diska först. Så de är klart. Måste ta fram vad vi ska ha för mat idag också. Måste iallafall påpeka att tacogratängen igår vart supergod :)

 Det gjorde jag bra !


Inatt sov inte Ellie alls bra, och de gjorde ju att jag knappt har sovit. Hon har vaknat och gråtit och vet inte allt. Men de brukar bli så ibland när han ändrar lite på matrutinerna och sånt, då kan hon få lite ont i magen . Men de är inte lätt för andra att veta hur de brukar vara  ^^  Men nu börjar vi få ordning på de igen. Men hon har varit grinig hela dagen, men de är ju inte så konstigt när hon knappt har sovit. Så imorse var jag trött. Supertrött. Där fick jag väl igen efter att jag fick sova tolv timmar lördag-söndag !

Idg har hon velat bli bärd hela tiden. Går knappt att lägga ner henne i sängen förrens hon vaknar och blir superduperledsen. Så tack och lov för bärselen. Men ska nog försöka lägga ner henne nu igen , nu verkar hon ha somnat in iallafall !


 Menmen, hon är ju så söt så kan knappt ens bli lite sur ...  Men nu ska jag försöka lägga henne i sängen för hundrafemteelvte gången ! Wish me luck !

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards