maariiasvensson

Alla inlägg den 11 november 2010

Av maria - 11 november 2010 16:09

Gud vad tiden går fort, och jag som fyller tjugo snart! JIHOO !:D


Idag har vi inte gjort mycket, Eric sa att jag skulle ligga kvar i sängen idag, men de gick ju inte. Så jag har varit uppe och hållit på som vanligt. Skulle gå ut, men tappade lusten sen så jag har workoutat lite här hemma ! Har även ringt runt till olika gym här i Uddevalla och kollat hur det ser ut om jag ska kunna ta me mig Ellie , och gå fymmet som ligger på samma gata som oss så har dom så att man kan ta med vagnen och ha henne i närheten. Det skulle ju vara perfekt :)

 Men isf börjar jag väl itne träna förrens efter nyår , men nu har jag kollat så att det finns möjlighet iallafall! :) Då har man en sak man kan göra på dagarna iallafall :) Ska prata med Eric om det också . Men om man ska ta förmiddagskortet så får man vara där mellan 10-15 så kostar det 200 / månad i ett år. Och det är ju på dagen man orkar träna, på kvällen/eftermiddagen är jag helt slut och då är det skönt att sitta och umgås med Eric och prata om allt möjligt skit !

 Och imorgon är det fredag och då kanske pappa kommer :)

Kommer tyvärr inte kunna bjuda på något sådär superduper gott då vi har cirka 600 kr kvar för denna månad och de blir till välling och mjölk typ :P Mindre roligt ,men så är det. Det tar lite tid att vänja sig med pengarna att dom ska räcka och sånt där , men vi är på god väg , men denna månad blev de väldigt mycket som skulle betalas!

 Men efter nyår blir det ändring på allt ! Vi ska bli fasta och smala och bli mera duktiga med pengar ! Ser faktiskt framemot det. Speciellt att gå ner i vikt :P

Men men, nu ska jag väl diska , roligt roligt ..

Men ha en bra dag flickor och pojkar !

 

Av maria - 11 november 2010 15:56

Till Ellie :

 

 

Kofta från Hm, 149kr strl 74

 

Klänning Hm, 99 kr strl 74

 

Denna  klänning är ett MÅSTE, både jag och Eric är kära i den här.

Från HM 299kr strl 86 (är tyvärr den minsta och röd är ett måste)

 

Skor från Hm, 69,50 strl 14/15


Till mig:

 

Stickad kofta från Vila , 399kr

  Väska från Gina 299kr

 

5-7 kgs hantlar

 

Armband från Hm, 99kr

 

Poncho från Hm 199kr

 

Rosetthalsband från Hm 49kr

 

Långklänning från Hm 299 kr, som jag är TOTALT KÄR i. Så himla vacker färg dessutom !

 

Topp från HM 129 kr !


Tänk om man vore rik! Då skulle allt detta vara mitt ! Drömma kan man juh alltid!

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards