maariiasvensson

Alla inlägg den 9 november 2010

Av maria - 9 november 2010 20:46

Med mat. Men blev bara pommes och gurka för min del. Eric hade glömt att köpa benfrittkött så nu hade vi bara kareebitar och det är jag mindre förtjust i.Jag vill ju inte ha varken fett eller ben helst, jag pillar bara bort och då brukar de inte bli så mkt kött kvar på kareebitarna så då skippade jag de så kunde eric ta en till jobbet istället.

 Just nu är han oc byter däck, för nu äre juh vinterdäck som gäller. Helt sjukt mycket snö !! men vi får hoppas att det inte toksnöar imorgon så man kan gå ut och ta en raskt promenad istället för att sitta inne.  :)

 Men nu börjar i form med anna anka igen !: )

Av maria - 9 november 2010 17:52

Det har snöat hela dagen ! TOKMYCKET ! Helt sjukt. Får väl se om pappa kommer ner till helgen eller inte. Beror ju på hur vädret är , han ska ju ta med sig Erics reservdelsjeep ner så han ska ta lastbil, får väl se om det blir av eller inte. Men enligt pappa har dom sagt att det kommer bli varmare till helgen, så vi får väl hoppas på det bästa. Vore ju roligt om han skulle komma!

 Eric har iallafall kört fast med audin precis utanför typ, jag kan ju ite går ner och hjälpa till heller, någon måste ta hand om bebis !

 Sen så står golfen utanför huset också, på framsidan , och där har den stått hela dagen , så vi har säkert fått böter, tyckte jag såg en lapp, men är inte säker. Men kan ju inte gå ner heller. Skulle flytta bilen egentligen , men hittade inte nyckeln, så ringde jag pappa och han trodde att han hade sett den hemma i Valskog, får väl se om han hittar den.  Måste betala in den gamla bötern också.. KUL JUL.. NOOT !!


 Och jag har redan börjat fundera på julklappar. Julklappar är ju så förbannat roligt att köpa ! :) Och slå in, jag brukar aldrig slå in direkt när man köper utan jag gillar att göra det själv !


 Igår framkallade vi en massa kort på Ellie också, håller ju på med henne "första år bok" och där ska man ha in en massa, men måste väl köpa ett fotoalbum sen också . Blir mycket för att man vill ha lite kort:P haha


 Inatt sov Ellie rätt mycket iallafall, hon sov fram till halv fem, och efter att hon fick mat somnade hon om till kl 08.30 sen efter maten somnade hon om igen till 11.45 Sköönt , för mig ! Jag hann göra en massa saker innan hon vaknade.

 Och sen runt två kom Linda på besök och hade med sig kakor och en massa prat ! Roligt :) 


Hade ju tänkt gå ut idag, men vädret ville inte . Inte roligt att köra barnvagn när det inte är plogat och en massa massa nysnö !

Men nu sa jag väl gå och kolla om Eric har fått dän bilen .. Annars får vi väl be grannen elle något !

PUSS

 

Av maria - 9 november 2010 09:11

Igår somnade vi i tid för en gångsskull, och jag fick sova till halv fem ! Sen somnade jag om vi vid och fick sova till kvrt  i nio! Så jävla sköönt. Men bara för de så snöar det ute och är jätteblaskigt så vi får väl se om det blir någon promenad idag. Hade varit lättare om jag hade haft ett par vinterskor ! :P

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards