maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

Stukat foten? Fixat jobb.

Av maria - 17 maj 2011 13:45

Okej, såhär är det mina vänner. Min fot är paj, visst de går att stödja på den. Men inte helt. Och det värsta är : jag har ingen jävla aning om vad jag har gjort ! Slå de ni om ni kan ! Ingen aning alltså. De bara kom. Sen baksidan av låret ska vi inte prata om. De gör ont när jag hoppar och gör gymnastik under träningen och efter varje träning , men inte när jag går och så, inte nu iallafall. Varför ska det alltid vara något? Om nån har ett bra svar på den frågan så snälla ge mig det !


 Idag ska jag åka till jobbet och kolla vilka turer jag kommer ha under sommaren. SKönt att allt har löst sig !


 Har även sökt ny lägenhet som jag såg har kommit upp idag, lite dyrare hyra men när vi är två som kommer ha inkomster så går de nog bra :)


 Efter att jag har varit på jobbet så äre träning , får vi se vad man kan göra, men kommer nog kunna bygga , de är att springa omkring som kommer gå åt helvete. Men vi får se !


Är ju snart tävling !! :D Whioooo ^^ Dåligt nice , eller va säger ni :P

Får vi se om någon dräkt kommer passa mig ! ;d

 Men men , nu ska jag göra lite mat, min mage sjunger igen ! Hörs senare ^^ PUSS  

 
 
Ingen bild

Camilla

17 maj 2011 14:14

Så fin jacka hon har... Sysslingen har likadan... Ska du redan börja jobba igen? Vad ska du göra då? Själv hade jag tänkt vara ledig ända till november då sen johan ska vara hemma tre månader... Har ni fått dagsiplats och sånt redan? Hur är det i Uddevalla? svårt att få? Ha det så bra och hälsa kussen! Kram

maria

18 maj 2011 18:24

Hej !
Jo jag kommer jobba under sommaren litegrann ! Erics mamma kommer vara barnvakt så de kommer nog gå bra. Sen kanske jag tar ut dagar igen, får se. Får ju knappt något i föräldrapenning så måste få in lite inkomst. Vi har inte ens sökt dagisplats än, men ska göra de så snart som möjligt så har ingen aning om hur de ser ut med platser och sånt, de får vi se ! Hoppas ni har det bra ! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards