maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Rubrik saknas

Av maria - 22 september 2011 21:30

Ellie är i Köping och de är så tomt hemma. även fast man jobbar största delen av dagarna så .... Saknar min plutt ! och hon kommer inte hem förrens om en vecka på hennes födelsedag ! Men hon kommer få det bästa 1års kalaset man kan tänka sig ! :) Tänkte nog köpa någon mer present också. Har ju redan köpt tre, man vad gör man inte ;)


 Igår kväll var de jobb, och idag, och imorgon. Sen är jag ledig lördag söndag och då blir de att åka lite jeep och fixa i  sovrummet.


Det är nu slipat och klart , så vi ska väl måla liseterna runt garderoben och runt fönstret innan vi lägger oss så vi kan lägga på de andra lagret imorgon. Sen är de väggarna och tapetseringen kvar och såklart golvlisterna och de vi ska ha som lister i taket.

 Kommer bli kalasbra ! Har äntligen köpt batterier till kameran, men de har ju intew blivit några bilder innan så ni får helt enkelt se när de blir klart. Tog ju lite bilder när vi flyttade in i lägenheten, så om jag hittar dom igen så blir de såklart en "before" och en "after" bild ! :)


Nu tänkte jag sätta mig ner med alla räkningar och planera månaden, men mat , bensin osv ! :)


SKulle behöva köpa ett par till vinterskor, men vi frå se hur de blir med den saken ! Har ju två par vinterskor, converse (vinterskon) och sen ett par coola kängor som jag köpte förra året, men skulle vilja ha ett par lite "finare" vinterskor eller vad man kallar de :) Inte så kul kanske om man ska vara fin och ha fina kläder på sig och så kommer man med ett par kängor. Passar inte direkt till min nya vinterjacka ;)


 Men nu ska vi sätta igång igen ! :) PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards