maariiasvensson

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Helgen !

Av maria - 25 september 2011 20:13

 I helgen så har de varit fullt upp,. I fredags  var de jobb 7-16 sen hem och fixa i sovrummet i några timmar. Sen sova och upp tidigt på lördagen för att fortsätta måla , åka till second hand, åka ut i skogen och åka lite jeep , åka tillbaka till second hand och hämta mattan jag köpte , sen vidare mot biltema och köpa mer färg.

Sen hem , laga mat , duscha och vidare till jobb. Blev cirka 4 timmars jobb, skulle egentligen varit ledig, men blev problem med personal så fick hoppa in några timmar, även fast man egentligen inte hade tid. Men ibland får man ställa upp för laget ! Efter jag kom hem sen på kvällen blev de pizza och fortsätta måla några timmar och sen fick man äntligen sova..


 Imorse sov jag och Eric till elva, kändes som hela dagen försvann ! Men de var bara att käka frukost, måla igen. Fixa iordning sig och sen åka till torp för att köpa några fler presenter till Ellie , ett par mammabyxor till mig, (väldigt snygga dessutom) och sen in på Bauhaus och kolla taklister ! :)


Sen var vi helt slut och ville bara hem , men sen skulle vi veckohandla också. Det gick rätt snabbt, om man jämför med hur länge de kan ta ! ;p


Sen kunde vi äntligen åka hem , laga mat och fortsätta måla och fixa lite annat, försökt tvätta också , men de är något konstigt med tvättmaskinen .  Men ska se om de har löst sig nu. Har winte ens fått tvätta första maskinen än, men får väl försöka hinna med två maskiner till efter de iallafall så får jag gå upp i tid imorgon och köra in den sista maskinen innan grannen ska börja tvätta. Får väl gå upp vid fem och slänga in den och fixa lite i rummet på morgonen så vi kan tapetsera imorgon kväll . Sen är de bara lister kvar. Och guuuud sååå skönt !!! :D


Bild kommer när de är klart, vill inte att ni ska få någon förhandstitt. ;P



Saknar Ellie så enormt mycket också, :( Men bara fem dagar kvar snart !! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maria - 29 september 2013 12:44

Idag blir det kalas för Ellie. Hela 3år fyller hon imorgon . Helt galet vad tiden gått fort ! Prinsessabesatt är hon också. Lilla sötnosen....

Av maria - 25 september 2013 12:25

Ibland har man tur :)

Av maria - 24 september 2013 07:45

Idag blir det jobb. Jobbade imorse och jobbar nu. Sen åka till andra jobbet och ha 3 kunder ensam idag. Skönt och jobba ensam ibland , man går i sina egna tankar lixom !   Ser ut att bli fint väder idag iallafall, men när jag gick och lämnade barne...

Av maria - 23 september 2013 02:44

Mår som en påse hundskit inatt med. :(  

Av maria - 22 september 2013 21:56

Idag blev det lite inhandlat. Köpte bla. detta till mig och en blå stickad tröja som jag tyvärr inte hittar någon bild på.     Linne och ett par leggings sitter ju aldrig fel! Tröjan är också hur fin som helst! Super nöjd! :) Nu jobbar jag ...

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards