maariiasvensson

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av maria - 22 oktober 2011 14:04

I tisdags började jag ju jobba igen, men de höll inte i sig så länge. Jobbade onsdagen också, men på torsdagen blev jag sjukskriven igen.

 Blir förbannad på att de inte funkar, men tanke på hur ont jag har. Kan knappt gå normalt, antingen haltar jag , eller så ser de ut som att jag bajsat en rejäl baja i trosan . Men nej, så är inte fallet. Denna förbaskade foglossning tillsammans med ichias + att min brukares hund drog omkull mig i marken i onsdags gör bara att jag har jävligt ont.


 Så nu är jag sjukskriven till den 13 november, men har fått tid tillbaka till läkaren den 11:de. 

 Så i torsdags fyllde jag i en massa papper till försäkringskassan och till jobbet och jag kände mig riktigt  duktig när jag var klar. Höll på i lite mer än en timme med alla dessa papper och ringde telefonsamtal och grejjer. Så nu inväntar jag bara tills jag är i vecka 24 så jag kan få mitt moderskapsintyg så jag kan skicka in papprerna om graviditetspenningen. Frågade om jag kunde få dom lite tidigare, men de fick jag ju inte. Tänkte att det hade varit skönt att vara ute i tid med alla dessa papper så de inte blir som förra gången..


Imorse vaknade Ellie kl 07, så då klev vi upp och myste framför tv:n till Greys Anathomy. Så nu har jag diskat och Eric har dammat och dammsuigt :) Så nu är  de rent och fint hemma ^^


Ibland känner jag att de hade varit såå gott med en cider eller ett glas vin ! Men de är ju ett tag kvar.

 

Men oj så gott de hade varit .. :/



I eftermiddag blir det tacos hemma hos svärmor. Gott !!

Men nu ska jag lägga mig i soffan lite medans Ellie roar sig själv med sin leklåda. så jäkla gött att ha en låda i vardgasrummet med leksaker så hon kan joxa lite med det själv :)

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards