maariiasvensson

Alla inlägg den 15 november 2011

Av maria - 15 november 2011 21:41

Tyvärr har det inte blivit några inlägg idag. Har faktiskt inte haft tid.

 Lämnade Ellie os dagmamman imorse, och sentog jag de lite lugnt.Sen får vi ju lite besök avErics släkt imorgon så var ju tvungen att städa lite, så gott de gick.

 Städa - vila - städa - vila, = att det tar tid !  Var inte ens halvfärdig när de var dags att hämta Ellie.

 och då åkte vi till ÖB och handla lite, sen vidare mot willys och sen hem.

 Så då var de bara att fortsätta så gott de gick med en sprallig liten dam som ville vara överallt och pilla på allt som hon inte får pilla på.


 Fick även hem lite julklappar som jag beställt på posten idag ! Så nu på kvällen har jag bakat  och slagit in julklappar då de var helt fullt i våran garderob i ellies rum, så man kom knappt in. Så nu är nästan alla julklappar klara, och nu kommer vi in i garderoben ! :) Skönt !


 Nu väntar jag på att Eric ska bajsa färdigt så jag kan kissa. Har väntat jätteläääänge !! Sen ska vi nog gå och lägga oss. Jag är väldigt trött, och jag har väldigt väldigt ont. Så ska bli skönt att få lägga sig i sängen !


 Någon som har tips på någon bra film som man kan kolla på ? :) Vad som helst är välkommet.


Men nu orkar jag tyvärr inte skriva mera ! Jag är trött. Pusshejs

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards