maariiasvensson

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av maria - 1 juni 2011 00:34

Ja ni, inte har de blivit mycket bloggande på någon vecka, inget alls för att inte ljuga, men här kommer en liten uppdatering på vad som har hänt


Tisdag:

Träning och pappa och syster kom och hämtade mig och Ellie, efter träningen blev de Köping, och Ellie vände totalt på dygnet. Träningen slutade ju 21.00 , vi kom fram till Köping runt 00.30- 01.00 och Ellie sov hela vägen , och när vi kom hem vaknade hon. Då somnade hon inte förrens runt 03 -03.30 och hon höll mig vaken samtidigt.


Onsdag :

 Gick upp tidigt för att kolla på Maddes musikal som började 09.00 Ellie skrattade och tjurade igenom nästan hela musikalen så de jag såg och hörde var ju bra ;)

 Sen hem och fixa och dona lite s och efter de åkte Jag, Ellie, mamma, Malin och Madde till Västerås. Ellie fick ett par converse och jag fick en brunkräm . Tog en sväng på nya ikea också där jag fick hem en lampa, 2 ramar och vinglas. Sen blev de hem och sova. Blev en lång dag :P


Torsdag:

  Träffade Katrin och käkade runt lunch, supertrevligt och supergott.

 Efter de hem till farmor en sväng och säga hej och lite sånt och efter de hem till Michan, vi köpte alkohol och gick en sväng på stan och handlade lite. Sen skulle jag följt med Malin på hundkurs med Tyra, men var så förbaskat trött och Ellie var inte på sitt bästa humör så de blev att vara hemma. Och då fick Madde sitt rum städat :P


Fredag:

KÖPINGSYRAN !

Blev lite runt på stan och sen fixa sig inför kvällen, stressigt som vanligt, men de är de alltid i Köping. Ingen semester där inte :P Madde och kusin Frida var barnvakt åt Ellie och de hade gått superbra. Själv hade jag skojj med alkohol, kära vänner , karuseller och öltält ! Mycke trevlig kväll. Blev dock lite sent då jag kom hem runt 04 , men tyckte mest synd om far som fick hämta mig så sent ! :/

Men som sagt en superlyckad kväll!


Lördag:

Lite halvseg, onti  huvet , men efter några liter vatten så var huvuvärken borta iallafall, men var fotrfarande sjukt seg. Men runt 14 åkte vi in till stan, där jag träffade Michan och Katrin, Michan mådde väl som ho förtjänade ;) haha. Vi kollade åracet och mötte Pepsi och Johan, efter de fick vi alla till Greken och tog en öl, förutom jag som tog en cola !   Sen gick Michan och Katrin hem och jag träffade snyggFia :) <3

Mötte Malin och gick runt på stan, köpte ballong till Ellie, sen hem till farmor, hämta bil, lämna Malin och köpa en kebabsallad och sen hem till Michan igen.

Dom skulle ut på lördagen också , men de gjorde inte jag. Hade ingen barnvakt, och sen så hade jag aldrig orkat !  Jag och Ellie åkte hem lite senare under kvällen då vi båda två var toktrötta.


Söndag:

Fick sova och sen blev de att packa ihop allt och böjra bege sig hem mot Uddevalla. Hade även min första Morsdag och Eric hade köpt blommor och gjort potatisgratäng och ungsbakad kycklingfilé när jag kom hem <3 Sen blev de sängen vill jag lova. Måste förrseten påpeka att min bil är en riktig pärla ! :D


Måndag :

 Började hålla på i köket då vi skulle måla om, blev att spackla och lite sånt, tog de lungt på förmiddagen då både Ellie & jag var jättetrötta ! Sen träning på kvällen och sen hem sova. Dåligt Trött !


Tisdag:

Gick upp tidigt för att måla klart köket, höll på och fixa mellan 09-14 sen fick jag panik då vi hade jobbmöte idag och skulle kolla scheman och grejjer kl 15 i Vänersborg. Och jag hade inte ätit :S

Var jobbmöte mellan 15-17.15 och kan väl säga att jag fick rättså mycket mer jobb än vad jag hade räknat med. Men hoppas någon mer kommer hoppa in i sommar. Vet inte om jag kommer orka annars. Efter veca 28 tre veckor framåt så är de riktig intensiva dagar. Men de går nog. De värsta är ju 9 dagar på raken. Den är inte okej! Men dom behöver ju folk så, vad gör man inte. Men måste kolla så de passar med barnvakt och så , men Eric ska ju ta lite semester också så de löser sig nog.

 Efter mötet var de träning. Trodde jag skulle svimma eller något eftersom jag inte ätit något , men de gick bra, kände inte alls av något sånt. Var bara jävligt trött i slutet.

 När jag kom hem väntades pizza och sen målade vi lite till i köket, och jag blev klar 00.30 , tiden går så fort när man håller på .


 Men nu sover alla så de ska ävl jag också göra. lägger in nya bilder imorgon ska ni få se lite !, bla hur stor min lilla tös har blivit . Hoppas ni haft en bra vecka ! Puss på er :)

 

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards