maariiasvensson

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av maria - 2 juni 2011 23:06

Ja som sagt så är köket färdigmålat på den ena halvan, blev helvitt ( än så länge )

Och de blev superbra, nytt och fräscht. Vi ska på väl andra delen av köket sen också, men inte än. Då blire även att tapetsera en fondvägg, hittade den perfekta tapeten idag till de måste jag påpeka också ! :P


 Både jag , Eric och Ellie är sjuka. Tokförkylda och hade feber på eftermiddagen också, tryckte lite ipren innan träningen så man kunde vara med där litegrann, men gosh så obbigt de var och inte kunna andas ordentigt igenom ett helt prorgam. Tack gude gud att vi inte tävlar förrens på söndag. Är en annan tjej i laget också och hon har fått magsjuka ! Så kan de gå, men vi får hoppas att hon tillfrisknar SNART !


Imorse åkte vi alla sjuklingar till Trop en snabis för att köpa färg till vardagsrummet och nya kuddfodral och två korgar ! Sen får de nog vara stopp ett tag , men ni vet när man ska göra om lite. Man vill ju ha allt  på samma gång så de är perfekt sen ;)

 Men jag tror att de kommer bli asbra.


Har tyvärr inte hunnit ladda upp några nya bilder än , och kommer nog inte hinna de imorgon heller. Sen kommer jag ju vara borta hela helgen i Malmö på cheertävling.

 Juniorerna tävlar på lördag och vi på söndag. Så blir en hel helg med bara cheer. Hur nice är inte de för oss som gillar de ;) haha .

Vi kollar ju på juniorerna på lördagen och dom på oss på söndagen. Och vi kommer åka imorgon. Dom hämtar upp mig i Uddevalla runt 14.30 sen beger vi oss långt ner i landet ! Kommer nog bli en toppenhelg, om man är frisk !!


 Men men , Eric har varit i garaget sedan 14, och är nog fortfarande kvar där . Så jag och Ellie har tagit de lugnt till träningen började. Har packat lite nu på kvällen också , men så svårt att veta vad man ska ha med sig, men behövs ju egentligen inte så speciellt mkt , men man vill ju inte glömma något ! Tur att vi bara är tjejer förutom Gustav då :P


 Men nu är jag väldigt väldigt väldigt trött. Så ska nog försöka sova, så får vi väl se när älsklingen vill göra mig sällskap ! Blir nog ett litet inlägg imorgon också !!

Önska oss lycka till !  

Presentation


Hej och välkomna till mitt liv ! Enjoy !

Omröstning

Hur gammal är du som läser min blogg?
 10-15
 15-20
 20-25
 25-30
 30-35
 35-40
 40-45
 45-50

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards